Oli tosiaan hyvää ja tyylikästä selostamista! Arvosana kiitettävä! 👍
Oli miellyttävä ääni ja tyyli. Häntä ei oikeastaan edes huomannut eikä kellään tainnut olla valittamista? Joskus saattaa puolueellisuus jäädä harmittamaan selostajissa, mutta nyt en kiinnittänyt siihenkään mitään huomiota.Jani Laakkonen. Moni varmasti muistaa hänet JoMan ottelulähetysten selostajan roolista vuosilta 2021-2022.
Emilia Itävalosta Ruudun kommentattori.
Puskeeko tasa-arvo osaavan asiantuntijan edelle?Salibandyssa totaali floppeja olleet entiset naispelurit asiantuntijoina ja studion vetäjinä. Lentopallossa ihan ok. En ymmärrä miks pitää väkisin tunkea näitä ruutuun. Kiintiönaiset tottakai nykykulttuurissa pitää olla.
Kiintiö ja kiintiö. Se nyt vain on niin, että kaikille joita asia koskee, niin äänen pitää ainakin olla mahdollisuus päästä kuuluviin. Niin se menee oikeassa maailmassa. Itse olen kaivannut naisia ruutuun etenkin naisten Superista puhumaan, se tuntuu jotenkin oikeammalta kuin tämä Ojanperän möhömaha-sukupolvi siellä naisia tytöttelemässä all-male panelina.Salibandyssa totaali floppeja olleet entiset naispelurit asiantuntijoina ja studion vetäjinä. Lentopallossa ihan ok. En ymmärrä miks pitää väkisin tunkea näitä ruutuun. Kiintiönaiset tottakai nykykulttuurissa pitää olla.
Kelpaa et tulee ääni kuuluviin Ojanperä-viittaukseen liittyen. Aatella et tuolla se superpesistä myy kuitennin.Kiintiö ja kiintiö. Se nyt vain on niin, että kaikille joita asia koskee, niin äänen pitää ainakin olla mahdollisuus päästä kuuluviin. Niin se menee oikeassa maailmassa. Itse olen kaivannut naisia ruutuun etenkin naisten Superista puhumaan, se tuntuu jotenkin oikeammalta kuin tämä Ojanperän möhömaha-sukupolvi siellä naisia tytöttelemässä all-male panelina.
Sehän ei suinkaan tarkoita, että tämä kyseinen ihminen tai muutkaan naisurheilijat, nykyiset tai entiset, välttämättä olisivat hyviä valintoja tuohon työhön. Työn tulokset arvioitakoon sitten, kun ne on nähty.
Kyllä näköjään miehiäkin arvioidaan painon ja ulkomuodon perusteella. Jos kirjoittaisin naisista noin, minut ristiinnaulittaisiin välittömästi. Ei olisi mitään asiaa mennä yhtään mihinkään enää.Kiintiö ja kiintiö. Se nyt vain on niin, että kaikille joita asia koskee, niin äänen pitää ainakin olla mahdollisuus päästä kuuluviin. Niin se menee oikeassa maailmassa. Itse olen kaivannut naisia ruutuun etenkin naisten Superista puhumaan, se tuntuu jotenkin oikeammalta kuin tämä Ojanperän möhömaha-sukupolvi siellä naisia tytöttelemässä all-male panelina.
Sehän ei suinkaan tarkoita, että tämä kyseinen ihminen tai muutkaan naisurheilijat, nykyiset tai entiset, välttämättä olisivat hyviä valintoja tuohon työhön. Työn tulokset arvioitakoon sitten, kun ne on nähty.
Avoimin mielin mut taisi kohdata myös Itävalon työtarpeen kanssa, koska työhakemuksia lähetellyt joten meni yks yhteen.Tervetullut lisä studioon, ollaan avoimin mielin. YLE:n lähetyksissä entiset pelaajat kommentaattorina ovat olleet ihan hyvä mauste.
Eikä tuonne Ruudun tiimiin ole ymmärtääkseni mitään kilometrin mittaista jonoa edes tarjolla, ajelemaan koko kesää pitkin Suomea. Erosen puheiden perusteella aika pitkää päivää siellä painetaan.
Salibandyssa totaali floppeja olleet entiset naispelurit asiantuntijoina ja studion vetäjinä. Lentopallossa ihan ok. En ymmärrä miks pitää väkisin tunkea näitä ruutuun. Kiintiönaiset tottakai nykykulttuurissa pitää olla.
En ole nähnyt, että paikkoja oli haettevana. Missasinko haun?Tai sitten vaan Emilia oli paras hakijoista? Tämmösiä kommenteja ei tulisi jos joku entinen miespelaaja olisi tullut kommentaattoriksi..
Yhtäkään lähetystä ei olla vielä kuultu niin miten helvetissä täällä voidaan jo olla tuomitsemassa? Ymmärrän tietysti että jos ei ikinä ole ollut missään tekemisissä tai kosketuksessa naispuolisten kanssa niin voihan se olla aika pelottavaa.
Suutu nyt siitä sitten, ihan vapaasti. Viittasin kokonaiseen miessukupuoleen, tietyn ikäryhmän osalta, ja jos osaisit tulkita lukemasi, ymmärtäisit sen kyllä. Niin se on tapana kärjistää, kun halutaan saada pointti perille. Yhtä hyvin minusta voisi kirjoittaa suvakki-vihervassari-pullamössösukupolven edustajana. Koska sitä minä ainakin osaksi olen.Kyllä näköjään miehiäkin arvioidaan painon ja ulkomuodon perusteella. Jos kirjoittaisin naisista noin, minut ristiinnaulittaisiin välittömästi. Ei olisi mitään asiaa mennä yhtään mihinkään enää.
En ymmärrä et vedät muiden ymmärryksen asiasta sille tasolle "ettette ole olleet koskaan naisten kanssa tekemisessä ja se pelottaa"Yhtäkään lähetystä ei olla vielä kuultu niin miten helvetissä täällä voidaan jo olla tuomitsemassa? Ymmärrän tietysti että jos ei ikinä ole ollut missään tekemisissä tai kosketuksessa naispuolisten kanssa niin voihan se olla aika pelottavaa.
Eli on automaattinen uskottavuutta ja ylpeyttä lisäävä asia ku naispuolinen rekrytään asiantuntijaksi?Pesis koettaa olla ylpeä siitä, että se on Suomen suosituin naisjoukkuelaji. Tämmöinen mediarekry on olennainen osa sen yrityksen uskottavuutta.
Ei ole. Johan minä sen sanoin, että hänellä on ihan yhtäläinen mahdollisuus olla keskinkertainen tai huono työssä, kuin kenellä tahansa muulla. Jos osoittautuu, että hän ei tee työtänsä riittävällä uskottavuudella, niin pesti jää taatusti yhteen kauteen.Eli on automaattinen uskottavuutta ja ylpeyttä lisäävä asia ku naispuolinen rekrytään asiantuntijaksi?
Eri mieltä, kyllä tärkeintä on osaamisen ja ulosannin osoittaminen ensin. Sit on vasta lisäävä tekijä uskottavuuteen ja ylpeyden arvoihin kun molempia sukupuolia lajin asiantuntijoissa. Katso esimerkkinä futiksen puolelta Marianne Miettinen, kyllä hän on tuonut lajin asiantuntemukseen omalla osaamisellaan futikselle uskottavuutta alusta alkaen.