Erinomainen kotipesän takaa kuvauskulma ViVe-JoMa pelissä Fuengirolasta. Tuosta voisi seurat ottaa oppia omissa lähetyksissään. Näkee pelin melkein kuin olisi itse kaarella.
Nämähän ovat tunnetusti makuasioita, mutta itse kyllä pelin kokonaisuuden näkemisen kannalta valitsisin sata kertaa sadasta korkeammalta kotipesän takaa kuvatun tuotoksen.Erinomainen kotipesän takaa kuvauskulma ViVe-JoMa pelissä Fuengirolasta. Tuosta voisi seurat ottaa oppia omissa lähetyksissään. Näkee pelin melkein kuin olisi itse kaarella.
Se on juurikin mitä arvostaa. Itse pidän enemmän tuosta lähempänä pelaajia olevasta kuvauskulmasta. Toki siinä lisänä voi olla laajemminkin kuvattu jos resursseja riittää.Nämähän ovat tunnetusti makuasioita, mutta itse kyllä pelin kokonaisuuden näkemisen kannalta valitsisin sata kertaa sadasta korkeammalta kotipesän takaa kuvatun tuotoksen.
Oli kyllälauantaina outo kuvakullmaMinkä takia kuvakulmat ovat erilaisia naisten ja miesten peleissä? Naisia kuvattiin eilen selänpuolelta nilkoista ylöspäin ja miehiä tänään pelkkää ylävartaloa, onpa outoa????
Niin mikä tässä nyt oli pointti?Minkä takia kuvakulmat ovat erilaisia naisten ja miesten peleissä? Naisia kuvattiin eilen selänpuolelta nilkoista ylöspäin ja miehiä tänään pelkkää ylävartaloa, onpa outoa????
Ei pointtia, lähinnä ihmetyttää kuvakulmien ero miesten ja naosten välillä🤝Niin mikä tässä nyt oli pointti?
No nyt oli tärkee hommaEi pointtia, lähinnä ihmetyttää kuvakulmien ero miesten ja naosten välillä🤝
Tai jospa sinne "rivien väliin" oli piilotettu jotain, mitä joku ei hoksaa?No nyt oli tärkee homma
Tai jospa sinne "rivien väliin" oli piilotettu jotain, mitä joku ei hoksaa?
Ei hermo pitänyt odottaa, vaan piti varmistaa että myös urheilu näkyy tuolla tilauksella. Ainakin koripallo näkyy ja mikä parasta, niin kaikki muukin Ruudun tuotanto ILMAN MAINOKSIA!Oli tullut koodi sähköpostiini. Viestissä mainitaan mm. " Mukavia katseluhetkiä futsalin ja urheilun parissa. Koodi tulee lunastaa 31.5.2024 mennessä". Joten järkivähäni sanoo, että myös urheilu näkyy tuolla tilauksella.
Sanoman uutistenlukija radiossa?Juha Järvenpää
Linkin alta löytyy lista Ruudun päälähetyksistä 22.7. saakka. Kausiennakot tulevat ulos maanantaina ja tiistaina.
Kausiennakot Ruudussa maanantaina ja tiistaina – päälähetykset vahvistettu 22.7. saakka!
Ruutu seuraa Superpesis-kautta tiiviisti päälähetysten merkeissä heti tiistaista lähtien, kun Sotkamon Jymy ja Haminan Palloilijat kohtaavat kotimaan sarja-avauksessa Helsingissä. Sitä ennen kauden ennakkoasetelmat laitetaan asiantuntijoiden toimesta puntariin ennakko-ohjelmissa, jotka ovat...www.superpesis.fi
"Suureen suosioon nousseet Supermaanantai-lähetykset saavat jatkoa. Puolen tunnin mittainen normaalia pidempi studio-osuus nähdään yhdeksänä Supermaanantaina uuden Ruutu-asiantuntijan, pelaajauransa viime syksyn Suomen mestaruuteen huipentaneen Emilia Itävalon johdolla. Lisäksi Ruudun tiimissä ovat mukana Olli Eronen, Juha Järvenpää, Anssi Ritari ja Aleksis Ärje sekä asiantuntijakommentaattorit Antti Eteläpää ja Antti Tokkari."
Onkos tämä Juha Järvenpää enempi jääkiekon puolella vaikuttava kaveri? Itselle ei ole pesiksen puolelta tuttu nimi.