Toimii...Sotkamossa joku repiitteri päällä . Toistaa välillä samaa pätkää ja jotain jää näkemättä ainakin minulla. Toimiiko muilla oikein.
Kun avaa striimin toistaa pätkän alkua uudestaan, muuten toimii moitteetta. Muissa striimeissä ei ainakaan itsellä tee niin.Sotkamossa joku repiitteri päällä . Toistaa välillä samaa pätkää ja jotain jää näkemättä ainakin minulla. Toimiiko muilla oikein.
Antti Tokkarilla aika rumasti puhu omassa youtube striimissä joku aika sitten. Oliko nj-ankkurit c-poikien peli. Missä aika kohtuulisen rumaa kielenkäyttöä käytti vimpelin pelaajista ja Alajärven katsojista. Video on jo poistettu, mutta klippi on otettu fb talteen.
Tokkarin mukaan Alajärveläiset on huutanu vittua katsomosta käyttäytyneet asiatomasti. Kuitenkin Tokkari suostu vimpeliltä pyytää anteeks, muttei Alajärveläisiltä.Mikäs tässä oli taustalla? Vanhempia perseilyä katsomosta?
Jos huudat vittua katsomossa ja käyttäydyt asiattomasti C-POIKIEN pelissä (miettikää nyt oikeesti), niin miksi tässä vielä anteeksi pitäisi pyydellä näiltä, jos vähän on Antti mielipiteensä tuonut ilmi?Tokkarin mukaan Alajärveläiset on huutanu vittua katsomosta käyttäytyneet asiatomasti. Kuitenkin Tokkari suostu vimpeliltä pyytää anteeks, muttei Alajärveläisiltä.
Tokkari kans on taitava suustaan kentän laidalla, että ihan en miehelle ihan pakan kiiltävintä sädekehää laittaisi pään päälle. Mutta kehut siitä, että piilovittuilu tuomioista oli aina pehmeän asiallista, vaikka laikka kädessä kanssa minä totta kai olin joka tilanteessa oikeassa.Ehkä Tokkari sanoi hieman kärkkäästi mielipiteensä, mutta enemmän näen ongelmana Alajärven katsomon ja Vimpelin c-junioreiden käytöksen. Toki tässäkään ei tule yleistää.
Joku kerta Alajärven katsojien keskuudessa oltiin huudettu 13-vuotiaalle vastustajan lukkarille kammoa ja koitettu mennä muutenkin ihon alle. Aikuisten pelissä nuo kuuluu kestää, mutta 13-vuotiaat kaukana aikuisten peleistä.
Et ole.Olenko ainut jolla Manse-Tahko peli ei näy
Itsellä toimii kaikki striimit moitteetta paitsi tuo Manse -Tahko joka ei ole vielä näköjään alkanut.Täällä tulee ilmoitus:" Odottamaton virhetyyppi" lähetyksen aikana ja kohta kuva pysähtyy. Tämä koskee kaikkien paikkakuntien lähetyksiä.
Nyt toimii lähetykset. Ensin pötkähti pitkälleen; "Välilehti kaatui". Kun "nostin" sen ylös, niin homma alkoi rokkaamaan.Itsellä toimii kaikki striimit moitteetta paitsi tuo Manse -Tahko joka ei ole vielä näköjään alkanut.