Supervuoro Verkkolehti »

Porin Pesäkarhut 2024

Viestejä
552
Onko tietoa mikä on Henna Jukan 1-2-välin vaihto%? Itse olisin vaihtanut Jukan pois tuosta jo aikoja sitten, kun omaan silmään (en siis ole nähnyt tilastoja) näytti, että Juka kopitti tai poltti Pirskasen aivan liian usein.

Lisäksi kiinnostaisi koko joukkueen 1-2-välin ja 2-3-välin prosentit.
Jukan prosentit 1-2 välillä 72,73%.
Koko joukkueen 1-2 väli 58,53% ja 2-3 väli 65,00%
 
Viestejä
552
Kirjoitinkin aiemmilla sivuilla, että mielestäni Juka on ollut itseasiassa yksi onnistujista ja niin ainakin tämä tilasto näyttäisi.

Outoa, että moni näkee juuri Jukan ongelmana. Liekö siksi, että on selvä muutos viime vuoteen?
Viimekaudella koko joukkueen % oli 1-2 väli 61,26% ja 2-3 väli 68,07%
Emilia Itävalon, eli viimekauden nro 2:n 1-2 välin 66,09%.
Pelkästään näiden valossa sanoisin että ongelma ei ole Juka. Tilastot on tilastoja, eivätkä aina kaikkea kerro, mutta suuntaa antaa kuitenkin.
 
Viestejä
25
Isot kiitokset luvuista. Pääseekö noita tuijottamaan itse jostain?

Pirskanen on siis kärkkäreiden TOP3 (82 kärkkäriä), menee kentälle hyvin (joku vois laittaa tähän nekin prosentit tai laittaa linkin, josta voin niitä itse tuijotella), mutta tuotujen määrä 23. Kotiutusko on se ongelma vai pääseekö Pirskanen edes kolmoselle asti?

Ne pelit mitä olen Pesäkarhuilta katsonut, niin olen repinyt hiuksia päästä, koska omaan silmään on näyttänyt, että kärki ei pääse kakkoselle tai kolmoselle (Jukaa olen tällöin kironnut ja miettinyt, että miltä Pirskasesta mahtaa tuntua) ja muutoinkin vaihtolyönnit ovat aivan pyllystä. Omat silmät on ilmeisesti täysin kierossa, koska prosentit taitaa näyttää jotain muuta.
 
Viestejä
172
Isot kiitokset luvuista. Pääseekö noita tuijottamaan itse jostain?
Pesistulokset

Tuolta pääsee katselemaan pelaajakohtaisesti tilastoja, näkee kärkilyöntien määrät ja prosentit kokonaisuutena ja pesänväleittäin (pudotusvalikosta voi valita esim. "kärkilyönnit pesänväleittäin"). En ole varma näkeekö tuolta jostain koko joukkueen kärkilyöntiprosenttien keskiarvoja vai pitääkö ne itse laskea.
 
Viestejä
552
Pesistulokset

Tuolta pääsee katselemaan pelaajakohtaisesti tilastoja, näkee kärkilyöntien määrät ja prosentit kokonaisuutena ja pesänväleittäin (pudotusvalikosta voi valita esim. "kärkilyönnit pesänväleittäin"). En ole varma näkeekö tuolta jostain koko joukkueen kärkilyöntiprosenttien keskiarvoja vai pitääkö ne itse laskea.
Minä katoin nuo koko joukkueen prosentit vanhan tulospalvelun kautta. Uudesta en niitä löytänyt, voi olla etten vaan osannut katsoa oikein.
 
Viestejä
139
Onko mahdollisuuksia vielä nousta top 6
Vastaan kuin Viking Linen mainoksessa: hyvin voi.

Se vain vaatii voittamisen lisäämistä harrastuksiin, mieluummin kolmella pisteellä per peli. Pesäkarhuilla on vielä Manse ja Tahko kahdesti sekä Fera ja Virkiä kerran.

Ennen torstain pelejä Kirittäret ja Fera ovat neljä pojoa edellä, JoMa viisi. Fera otti Tahkolta avausjakson, joten tilanne muuttuu.
 

LBC

Viestejä
4,183
Minä katoin nuo koko joukkueen prosentit vanhan tulospalvelun kautta. Uudesta en niitä löytänyt, voi olla etten vaan osannut katsoa oikein.

Ahaa, kiitos vinkistä. En itsekään koko joukkueen prosentteja tuosta uudesta löytänyt mistään.

Juu tuo on uuden tulospalvelun näkyvin puute tällä hetkellä. Mutta uudessa on joitain hyviä muita juttuja, kuten sarjataulukko viimeiset x peliä (kuntopuntari).
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös