Esimerkkinä voi mainita jo kauden 2021 kesällä olleet palkanmaksuvaikeudet, joiden aikana pj ei tullut reilusti esille kertomaan asioista vaan katosi tavoittamattomiin…
Mihin tämä faktaa tieto perustuu?Faktaa on se, että Pattulla on velkaa menneiltä vuosilta, kun joukkue oli ns. ylikallis tuloihin nähden. Tätä velkaa on viime vuosina pystytty lyhentämään aika vähän, koska esim. yleisötuotot ovat olleet varsin heikot. Sitä, paljonko velkaa on, en osaa ottaa kantaa.
No vaikkapa seuran puheenjohtajan alle kuukauden vanhaan lausuntoon aiheesta:PattU-puheenjohtaja Jari Suonvieri: ”Olen toiveikas, että saadaan lisenssi”Mihin tämä faktaa tieto perustuu?
Vanhat velat painavat Suonvieren mukaan yhä Pattijoen Urheilijoiden harteilla. – Menestysvuodet ovat tulleet ihan liian kalliilla hinnalla.
Onko kaikki mitä lehdessä lukee faktaa 🤔No vaikkapa seuran puheenjohtajan alle kuukauden vanhaan lausuntoon aiheesta:PattU-puheenjohtaja Jari Suonvieri: ”Olen toiveikas, että saadaan lisenssi”
Kaivapa vastavuoroisesti itse viimein faktaa oman väitteesi tueksi.
Erikoista vänkäämistä nimimerkiltä @Peukkujarru 🤔 Ei siis pelkästään minun viestini kommentointi vaan myös myöhemmät kannanotot.Mihin tämä faktaa tieto perustuu?
Mennään eteenpäin! Pj ei enää tee pelaajasopimuksia, joten se syy miksi uusia soppareita tulee. Perttu ottaa roolia monessa asiassa, joten silläkin puolella tulee parannus. Hyvälle näyttää. Lisenssi on tulossa.Erikoista vänkäämistä nimimerkiltä @Peukkujarru 🤔 Ei siis pelkästään minun viestini kommentointi vaan myös myöhemmät kannanotot.
Pattun veloista on kerrottu useammassa lehdessä kuten myös Pattun somessa, väitän että useamman henkilön suulla. En näe mitään syytä, että miksi joku valehtelisi taloustilanteen olevan huonompi kuin todellisuudessa on.
Jos puheenjohtaja on todella kadonnut tavoittamattomiin palkanmaksuvaikeuksien aikaan, niin toiminta on surkeaa. Onko noin käynyt, en tiedä. Toista puhuu se, että suurin osa pelaajista on tehnyt jatkosopimuksen seuraan. Ihan mätä tilanne ei silloin voi olla.
Tämähän oli arvattavissa Kiiskisen sopimuksen myötä. Ei harmita.Jonne Luhtavaara menee Simoon, ei tule Pattuun.
Samoilla linjoilla kaikilta osin.Tämähän oli arvattavissa Kiiskisen sopimuksen myötä. Ei harmita.
Simo kasaa kovaa joukkuetta ykköseen kyllä.
Ville Veittikoski Pattuun 1+1 sopimuksella. Mielenkiintoinen ja täysin puskista tullut haku itselleni kyllä.
Jutussa kerrotaan kuulemma myös Paavo Pellon tilanteesta. Olisi mukava tietää, että mitä?Linkin juttu maksumuurin takana. Otsikossa on, että vielä pari vahvistusta tuloillaan. Tällä hetkellä 13 pelaajalla on sopimus, joten hyvä olla vähän särkymävaraa.
Ville Veittikoski PattU-paitaan – vielä pari vahvistusta tuloillaan
Simon Kirin kasvatti Ville Veittikoski siirtyy Pattijoen Urheilijoiden miesten superpesisjoukkueeseen. 22-vuotias etukenttäpelaaja teki raahelaisseuran kanssa 1+1-mallisen sopimuksen.www.raahenseutu.fi
Jutussa kerrotaan kuulemma myös Paavo Pellon tilanteesta. Olisi mukava tietää, että mitä?
Reilu viikko Veittikosken sopparista, kahdesta omasta junnusta ja Pellon tilanteesta. Sen jälkeen somessa tarinaa perhe-/koulutapahtumasta ja naisten joukkueen sopimustilanteesta.Kumman hiljaista nyt seuran puolella.