Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2020

Observer ja Antti eivät tykkää selostajista sen takia, kun he ovat kuopiolaisia ja kehtasivat hehkuttaa Puijon voittoa. Tähän mennessä kyseiset herrat ovat ainoat koko kauden aikana selostuksesta valittaneet 😂
Noita määkijöitä olen kuunnellut ainoastaan Lipon peleissä, sekin oli jo riittävästi. Varsinaisesti en ole muuten PuPen peleistä laajemmin kiinnostunut. Tänään kummasti hiljeni tuo mölinäkaksikko.

Tänään selostajat oli minun mielestä hyviä, olivat omien puolella mutta myös Lippolaisten suorituksia sopivasti kehuttiin, edellisessa Kuopion pelissä oli kyllä semmosta kotiinpäin vetämistä että meinas joutua laittaa kajarit kiinni..
Enkä, antakaa anteeksi Oululaiset kannattajat, oikein ymmärtänyt tuota selostajien dissausta. Itseasiassa ihan hyvin vetivät ja kaikkea hyvää tulevalle uralle. Kyllä tosta voi ponnistaa vielä vaikka ja mihin!

Noita määkijöitä olen kuunnellut ainoastaan Lipon peleissä, sekin oli jo riittävästi. Varsinaisesti en ole muuten PuPen peleistä laajemmin kiinnostunut. Tänään kummasti hiljeni tuo mölinäkaksikko.

Jaksat kuitenkin kuunnella Lipon stadionin määkijöitä pelistä toiseen.

Jaksat kuitenkin kuunnella Lipon stadionin määkijöitä pelistä toiseen.

Jos yleisöä tarkoitat ja viittaat pesiskultuuriin, niin ei todellakaan Oulussa ole päätä aukovin meno. Toki sielläkin löytyy valittajia, mutta suurin osa on kyl ihan omaa joukkuetta kannustavaa. Kehoitan käymään eri kunnissa varsinkin pudotuspelien aikaan, ei muuten ole kaikkialla yhtä sievä meno vastustajaa kohtaan

Jos yleisöä tarkoitat ja viittaat pesiskultuuriin, niin ei todellakaan Oulussa ole päätä aukovin meno. Toki sielläkin löytyy valittajia, mutta suurin osa on kyl ihan omaa joukkuetta kannustavaa. Kehoitan käymään eri kunnissa varsinkin pudotuspelien aikaan, ei muuten ole kaikkialla yhtä sievä meno vastustajaa kohtaan

Aika monella paikkakunnalla olen pudotuspelien aikana käynyt, eikä missään ole ollut niin alatyylinen meno kuin Oulussa oli eilen. Toisaalta ihan ymmärrettävää kun pelattiin selkä seinää vasten, mutta ei perkele pidä mennä henkilökohtaisuuksiin vaikka kuinka vituttaa. Pelitilanteita voi arvostella.

Ihan kuten Meltin Sauna täällä sanoi: Oulun Lippo 2020

Ensinnäkään, jos joku pappa rääkyy ole synonyymi sylkäisylle, ota selvää mitä väite sylkäistä tarkoittaa vs et toiselta lentää sylkeä kun puhuu. Ja jos toi oli parasta mitä oot nähnyt, niin kehoitan käymään enemmän peleissä

Taisi Levityllä mennä tappio tunteisiin ku pitää täälläkin kiroilla. Oulussa on aivan liian kiltti yleisö

Miten Oulu voitetaan kolmannessa pelissä.... Miska kertoo.....

On hyvin paljon samanlainen ohjelma kuin......

Kuuntele Anonyymit kotikiusatut. Yle Areenassa: Viimeinen viikkokokous | Audio Areena
Suurella pesissydämmellä hommia tehdään ja yritetään tuottaa tämänkin pienen ja piskuisen lajin eteen edes jotakin näkyvyyttä. Muun muassa tällä palstalla haukuttuja selostuksia ja podcastin tekoa... Kaikki tämä rakkaudesta lajiin! Kaikille hyvän tekeminen ei näköjään kelpaa, mutta kun katsoja- ja kuuntelijalukuja katsoo niin joku on kuitenkin tykännyt. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu!

Aika monella paikkakunnalla olen pudotuspelien aikana käynyt, eikä missään ole ollut niin alatyylinen meno kuin Oulussa oli eilen. Toisaalta ihan ymmärrettävää kun pelattiin selkä seinää vasten, mutta ei perkele pidä mennä henkilökohtaisuuksiin vaikka kuinka vituttaa. Pelitilanteita voi arvostella.

😂👌

Onnittelut Oululaisille voitosta. Tänään sen ansaitsivat selkeästi. Huotarilla tosiaan käsi murtui eilisessä pelissä, sitkeästi jätkä pelas loppuun asti kylmää suihkuteltiin joka vuoronvaihdossa :D Jatketaan game 5 merkeissä keskiviikkona. Olen paikalla, olkaa tekin ;)

Me oululaiset ollaan vaan niin rakastettavia. :giggle:

Levity varmasti itsekkin tekee huumorilla tätä, sillä ei kukaan pesistä seuraava väitä, että Oulussa olisi ilkein yleisö. Itseasiassa, vaikka toki meilläkin huutelijoita on niin yleensä se on hyvinkin omaa joukkuetta kannustavaa ja olen ylpeä siitä kulttuurista. Uhkailuja on tullut kempeleessä tai muissa paikoissa et saan turpiin vain, kun olen tuuletellut Lipon onnistumisia, tätä en ole nähnyt Oulussa ja toivonkin et me pysytään parempana ja yleisesti kannatetaan omiamme, sit jos joku suuttuu niin se on hänen päänsisäinen dielmma ja lähestykööt yksityisviestillä, jos tarvitsee rahaa terapiaan, voin ehkä auttaa.

Lipolla on keskiviikkona iso peli kotona johon päästiin todella tukalasta 0-2 tilanteesta. Eilen oli kauden loppuminen todella lähellä. Sen kääntäminen voitoksi antoi tälle päivälle huiman latauksen. Kuopiolaiset selostajat totesivat rehdisti että tänään Lippo esitti parasta ykköspesiksen pesäpalloa mitä ikinä olivat nähneet.
Paitsi pelillisesti niin myös talouspuolella on iso peli tulossa. Mutta peli kerrallaan ja kaikki keskittyminen vain ja ainoastaan keskiviikon peliin.
Kokoonpanoista sen verran että Kuopion vakiomies Ismo Huotari oli pois käden murtumisen vuoksi. Lippo käytti tätä selkeästi hyväkseen ja vaikutti varmasti lopputulokseen.
Aivan sama juttu Lipolla jos Tapani Piri olisi pois kokoonpanosta. Sota ei yhtä miestä kaipaa mutta kyllä se vaikuttaa kuten nähtiin Kuopion pelistä
Keskiviikkona klo 16.30 Game 5 !

Sisäpeli, oli todellakin parasta lippoa mitä ollaan nähty. Toki Oulussa pointti pitääkö vapaalyöntejä tarjota samaan tapaan on vähän ehdollisempi, mutta lopulta tämä toimii. Piri olisi kiva nähdä ulkokentällä, parasta siinä lippo ei vielä ole edes esittänyt. Mikä on tämä Huotarin tilanne Puijon kannalta? Osaako jokin savolainen vastata paremmin?

Mutta ennenkaikkea tästä vapaalyöntien kritisoinnista, tämän päivän peli laittoi Puijon varpailleen ja se auttaa kyllä keskiviikon peliin miten pörräävät ulkokentällä, ne on enemmän paniikissa ja jaloillaan siinä ja tämä edesauttaa ennenkaikkea Hallasuota

On hyvä muistaa, et me onnistuneesti otettiin runkosarjassa paljonkin lyhyellä kotiin, nyt ei olla otettu ja tämä läpilyöntipaniikki vain lisää sitä, mahdollisuudet kasvaa ja toivotaan et käytetään niitä oikeissa paikoissa, Oulussa varsinkin tämä ois hyvä veto

Paljon katsojia (1450), aina helppo PuPe nurin keveästi. Kyllä oli Lipon kunnonajoitus kohdallaan. Nyt kohti uusia haasteita.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.