Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2020

Oulun Lippo vastikään päivittänyt Facebookissa: "Kuvakooste eilisestä pelistä! Tänään jatketaan pelejä Kuopiossa
👉🏻
pelistä tehdään ottelulähetys, josta infoa vähän myöhemmin
😇
" Onko Lipolta siis tulossa jokin oma lähetys? Omituista, jos päivittävät jo tiedossa olleen tiedon Puijon omasta striimistä myöhemmin ja miksei tätä olisi laitettu jo tähän päivitykseen? Vai onko kyse eilisen pelin koosteesta?

Ei tuohon paljon taitoa tarvi, että tekee paremman selostuksen kuin tämä fani.

Jos kerran olet jo paikan päällä, niin menehän selostamaan joko keskiviikon peli tai ensi kesän peli. Siinähän se sivussa menee, ja voimme sitten yhdessä foorumilla sinua arvostella.

Jos kerran olet jo paikan päällä, niin menehän selostamaan joko keskiviikon peli tai ensi kesän peli. Siinähän se sivussa menee, ja voimme sitten yhdessä foorumilla sinua arvostella.
En minä ole menossa mitään selostamaan. Miksei saa arvostella? Liippaako liian läheltä? Sukulaisia?

Harmi, ettei Piri ole vielä niin kunnossa, että saataisiin ulkokentälle. Mut Lehtiniemi jokeriksi kelpaa, kuten täälläkin puhuttu. Nyt 3 puoli vakuuttaa paremmin eikä Isoketo tee samoja hazardeja 3 polttajana, kohta mennään!

Mun puolesta vetäkööt kotiinpäin näissä seurojen omissa striimeissä. Samoin myös fanikamerojen seuran omat selostajat. Kotijoukkueen faneillehan nämä on tehty.

Mun puolesta vetäkööt kotiinpäin näissä seurojen omissa striimeissä. Samoin myös fanikamerojen seuran omat selostajat. Kotijoukkueen faneillehan nämä on tehty.

Olen asiasta eri mieltä (korjattu virhe Levityn huomautuksen johdosta). Lapsellinen määkiminen pelkästään oman joukkueen onnistumisista ei palvele ketään. Itse olen tykännyt katsella KeKin miesten pelejä juurikin mahtavan selostajakaksikon takia, vaikka en ole mikään KeKi-fani.

Viimeksi muokattu:
Olen asiasta erimieltä. Lapsellinen määkiminen pelkästään oman joukkueen onnistumisista ei palvele ketään. Itse olen tykännyt katsella KeKin miesten pelejä juurikin mahtavan selostajakaksikon takia, vaikka en ole mikään KeKi-fani.

Kuopion selostajista en kommentoi kun en katso sitä. Kommentoin vain noin yleisesti.

Miksi niitä kotiyleisölle tehdään? Nehän istuu katsomossa!
Kuopiossa taisi olla lähtökohtainen ajatus palvella riskiryhmiä näin korona-aikaan. Oli mm. myynnissä streamikausikortteja.

Isolla kauhalla anneliin Puijolle. Vaikea nähdä, että nuori kuopiolaispoppoo tästä itsensä kairaa sarjavoittoon. Toki yksittäinen peli edessä ensi viikolla. Lipolla täysi ote sarjaan.
De ja vu muutaman vuoden takaisesta Manse-ottelusarjasta näin puijolaisnäkökulmasta. Silloin ottelusarja kääntyi 2-0 ---> 2-3 Manselle.

Onneksi ohipeli sattui tähän paikkaan eikä siihen kun on selkä seinää vastaan. Kuten tässäkin ketjussa on toisteltu kyllästymiseen asti kahden ensimmäisen pelin jälkeen: sarja on vielä kesken.

Lipon peleissä taitaa kuulua Karrin kenttäkuulutus. Ei siinä, Karri on loistava kuuluttaja. Ai niin tänään pelattiin Kuopiossa. Pyhiä!!

Onneksi ohipeli sattui tähän paikkaan eikä siihen kun on selkä seinää vastaan. Kuten tässäkin ketjussa on toisteltu kyllästymiseen asti kahden ensimmäisen pelin jälkeen: sarja on vielä kesken.
En nyt panisi ohipelin piikkiin mitään, Lippo oli vaan täysin ylivoimainen. Onhan täällä muutamat viisaat Haminasta ja Kuopiosta irvailleet Lipon harjoittelulle ja ainoastaan pudotuspeleihin keskittymiseen. Viimeinen peli on taas oma lukunsa, sen tulos nähdään aikanaan.

Nythän noita jaksoi kuunnella, kun olivat hieman alakuloisia. Jäi ne typerät naurun remakat ja huutamiset pois.

Onneksi ohipeli sattui tähän paikkaan eikä siihen kun on selkä seinää vastaan.
Ehkä näinkin, mut omituista, et haluis se paikka, siis olla Oulussa missä ratkotaan et ois ihanteellisin, toki urheiluromantikkona meille se kaikille varmasti käy!

Enkä, antakaa anteeksi Oululaiset kannattajat, oikein ymmärtänyt tuota selostajien dissausta. Itseasiassa ihan hyvin vetivät ja kaikkea hyvää tulevalle uralle. Kyllä tosta voi ponnistaa vielä vaikka ja mihin!

Observer ja Antti eivät tykkää selostajista sen takia, kun he ovat kuopiolaisia ja kehtasivat hehkuttaa Puijon voittoa. Tähän mennessä kyseiset herrat ovat ainoat koko kauden aikana selostuksesta valittaneet 😂

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.