Olen samalla kannalla kuin
@Sepi . Otteluhan oli toisella jaksolla tiukka ja oikeastaan koko pelin ajan yleisöönmenevä.
Yhden nimen haluan nostaa esille: Jimi Heikkinen. Missä sarjassa Lippo ensi kaudella pelaakin, toivomukseni on että Heikkinen jatkaa joukkueessa. Heikkisen peli-ilo on näkyvää ja ihailtavaa pelaillessaan nuorempien miesten kanssa. Katsomossa Lipon pelaajakatoksen takana kolmospuolella oli toistakymmentä 12-15 vuotiasta poikaa. Aina kun Lippo oli pelannut ulkovuoronsa, Jimi käveli poikien eteen ja sanoi "no niin, pojat!" ja nuorisoryhmä aloitti Lippo-klap-klap-klap:insa. Jimi on sytyttäjä, hän selkeästi nauttii pelaamisesta. Kakkosjakson Lipon kolmannessa vuoroparissa tilanteen ollessa 2-2 Lippo sai kärjen (IsoKeto ja K. Salmela) etupesille. Kaikki jokerit olivat käyttämättä mutta Jimillä oli lyöntivuoro ja ainakin itse yllätyin kun Haipus antoi Jimin lyödä. Katselin Jimin ilmettä, siitå näkyi valtava into ja olin lukevinani Jimin ilmeestä "odottakaapas hetki niin näette minne pallon lyön". Ja niin Jimi uitti pallon kakkosjatkeelle, sinne oululaiset olivat takoneet palloa koko illan ja sinne Jimi löi nyt. Isoketo juoksi kotiin tuoden johtolukemiksi 3-2, K. Salmela kolmoselle ja Jimi itse kakkoselle villisti tuulettaen. Minä niin tykkään seurata Jimi Heikkisen pelaamista.