Vs: Miesten Ykköspesis 2014
Voihan se noinkin olla, mutta kai tuosta voi olla poikkeuksia. Miten esimerkiksi Jani Komulainen Sotkamossa? Eivätkö taidot olisi riittäneet ulkokentälle Sotkamossa?
Itse ajattelin, että Pesolan siirtäminen ulkokentälle ei olisi tuonut niin merkittävää parannusta ulkopeliin, että sisäpeliä olisi kannattanut heikentää siirtämällä Pesolaa numerolle.
Sijais-Leija sanoi:Olen minäkin ymmärtänyt, että useimmat pelinjohtajat laittavat ensin parhaan mahdollisen miehityksen ulos ja sitten vasta miettivät sisäpeliä mutta saatan toki olla väärässäkin.
Voihan se noinkin olla, mutta kai tuosta voi olla poikkeuksia. Miten esimerkiksi Jani Komulainen Sotkamossa? Eivätkö taidot olisi riittäneet ulkokentälle Sotkamossa?
Sijais-Leija sanoi:Joka tapauksessa olisi luullut Yli-Saunamäen edes antavan Pesolalle jossain kohtaa tilaisuuden ulkona, kun homma toimi muilta noinkin huonosti.
Itse ajattelin, että Pesolan siirtäminen ulkokentälle ei olisi tuonut niin merkittävää parannusta ulkopeliin, että sisäpeliä olisi kannattanut heikentää siirtämällä Pesolaa numerolle.