Vs: Miesten Ykköspesis 2014
No kyllä ton vois sanoo jo ihan vittuillakseenkin... Aiheesta!
Tota samaahan olen itse sanonut jo pitkään, eikä tää koske ainoastaan ykköspesistä, vaan myös Superia ja koko lajia! Eritoten naisten puolella jengien sivut ei juuri elä.... Tästähän on ollu paljon juttua. Sitten vielä ihmetellään, kun pesis on kuoleva laji, harrastaja + katsojamäärät laskussa yms yms.....
HP:n nettiwelhot vissiin lukenu tätä palstaa, kun sivuihin on tullut uskomattomia parannuksia ihan viime aikoina
Tietty markkinointia on muuallakin kuin netissä. Esim. Voima-radio, Lahen paikallisradio toitottaa jo vähän liikaakin Pelicansia, FC Lahtea ja Namikaa (koris). On mainoksia peleistä yms tapahtumista, selostuksia kaikista peleistä, sekä jonkun verran ohjelmien seassa pelaajien haastattateluja + muuta tunnelmaraporttia. Missä on Lahen Mailaveikot?? Ei missään! Kispiksen portilla on pieni juliste tulevista peleistä....
OK, LMV pelaa vaan Suomaria, oli toki nousupleikoissa toissakaudella. Mutta kun oon kuullu puhuttavan etenkin sillon nousupleijarien aikaan, että Lahteen yritetään nostattaa jotain pesisbuumia? Uus stadikka rempattiin ja kaikkee. Ihmekös tuo jos ei porukkaa käy senkään vertaa, ku eihän ne tiedä siitä mitään???
Sama koskee KPL:llää hyvin pitkälle. Ei nekään sivut ole valoa nopeemmin päivitetty, kesälläkin ottelurapot sun muut tuli viikkoja myöhässä. Eikä juuri talven aikana mitään juttua, kun ei tosiaan kesälläkään.... Facebookin kautta tulee enemmän, mutta eihän kaikilla ole ees nettiä? Saatika Facebook-tiliä? Vois näitä vähän mainostaa muissakin medioissa? Vanha perinteinen sanomalehti vois olla jännä??? :
Kivaa perjantaita kaikille!! Välillä röihin....
satunnaisseuraaja sanoi:Sellaista olen tuossa miettinyt, että kyllä näillä pesisseuroilla on aivan valtaisasti opeteltavaa tuossa markkinoinnissa. Ymmärrän, ettei Ykköspesisseuroilla ole resursseja tehdä mitään kallista, mutta kun pienillä asioilla saadaan paljon aikaan.
Yritin tuossa etsiä tietoa netistä, missä PuPe reenaa talven aikana, mutta ei tietoa. Jos vuoden vaihteen jälkeen pelaillaan jo ensimmäisiä harjoitusmatseja, niin kyllä aivan minimi olisi laittaa nettisivuille laajaa juttua, mitä joukkueelle kuuluu nyt. Se on sellainen minimi, mitä ei saisi jättää pois. Miten kukaan koskaan kiinnostuu, jos ei yksinkertaisesti tiedä. Pienillä nettijutuilla pitkin talvea pidettäisiin asiasta kiinnostuneita hereillä koko talvi ja nälkä kasvaa kevättä ja kesää kohti.
Todella pienillä satsauksilla saisi tuota juttua eteenpäin ainakin Ykköspesistasolla. Ihan vaan pienistä ideoista ja viitseliäisyydestä kiinni. Ei vaan jostain syystä tapahdu mitään. Taitaa Marsista löytyä enemmän elämää kuin pesisseurojen nettisivuilta talven aikana. En sano tätä vittuillakseni, vaan harmitustani, kun olisi mukava lukea joukkueen kuulumisia. Kun tietää, että sinne ei kuitenkaan mitään uusia juttuja tule, niin siellä käy VAIN kerran parissa viikossa ja aina siellä möllöttää uusimpana uutisena se pari kuukautta vanha uutinen.
No kyllä ton vois sanoo jo ihan vittuillakseenkin... Aiheesta!
HP:n nettiwelhot vissiin lukenu tätä palstaa, kun sivuihin on tullut uskomattomia parannuksia ihan viime aikoina
OK, LMV pelaa vaan Suomaria, oli toki nousupleikoissa toissakaudella. Mutta kun oon kuullu puhuttavan etenkin sillon nousupleijarien aikaan, että Lahteen yritetään nostattaa jotain pesisbuumia? Uus stadikka rempattiin ja kaikkee. Ihmekös tuo jos ei porukkaa käy senkään vertaa, ku eihän ne tiedä siitä mitään???
Sama koskee KPL:llää hyvin pitkälle. Ei nekään sivut ole valoa nopeemmin päivitetty, kesälläkin ottelurapot sun muut tuli viikkoja myöhässä. Eikä juuri talven aikana mitään juttua, kun ei tosiaan kesälläkään.... Facebookin kautta tulee enemmän, mutta eihän kaikilla ole ees nettiä? Saatika Facebook-tiliä? Vois näitä vähän mainostaa muissakin medioissa? Vanha perinteinen sanomalehti vois olla jännä??? :
Kivaa perjantaita kaikille!! Välillä röihin....