Jep, siksi ääni tuleekin läppäriltä.Nyt pitää valita että tykkääkö enemmän kuvasta vai äänestä. Ylellä parempaa kuvausta, mutta Ruudulla parempaa selostusta.
Jep, siksi ääni tuleekin läppäriltä.Nyt pitää valita että tykkääkö enemmän kuvasta vai äänestä. Ylellä parempaa kuvausta, mutta Ruudulla parempaa selostusta.
No on, siksi sanoinkin, että mukamas mielestäni ylellä parempi. 😆Eikö noissa lähetyksissä mukamas ole tismalleen sama kuva?
Pesäkarhut olivat nyt kovempia viimeisessä vuorossa. Pallo alkoi Mansella polttelemaan.Nihkeää molemmilla sisällä, siihen peilaten jopa uskomattoman helpolla tuo jaksovoitto tuli. Ihan heittämällä pesät täyteen ja juoksu kun koko jakso siihen asti valtavia ongelmia päästä välillä edes kakkospesälle.
Paljon Manselta jälleen lahjoja ja käsittämättömiä suorituksia joita ei tällä kaudella ennen finaalisarjaa ole juuri nähty.
Todella jännäksi menee, jos Pesäkarhut tänään pystyisi voittamaan, Porissa voisi huomenna käydä mitä tahansa. Tyytyväinen olen kuitenkin jo, että ei tullut Manselle läpihuutosarjaa tästä vaan pelit on kuitenkin loppujen lopuksi mennyt tiukalle.
Olen myös juoksun kannalla.Se oli freimin verran juoksu. En ymmärrä ratkaisua.
Minä myös.Olen myös juoksun kannalla.
Onneksi ei vaikuttanut jakson tulokseen.Se oli freimin verran juoksu. En ymmärrä ratkaisua.
Koska Pesäkarhut on altavastaaja, Manse ylivoimainen mestarisuosikki. Mansella älyttömän paljon hyviä jalkoja (Hukka, suomen nopein Raudasoja, Kautto ja vielä Korpela), viime vuoden ylivoimainen lyöjäkuningatar Siri Eskola + erittäin vahvaa kautta pelaava Olenius, Hukka säestää. Lisäksi ehkä Suomen paras kopparikaksikko. Erinomainen etukenttä. Porilla sen sijaan ei ole jalkoja lähes ollenkaan vs. Manse. Kopparit paljon kokemattomempia yms.En mä tajua miksi suurin osa on Pesäkarhujen puolella? Siis sen joka on menestynyt huomattavasti paremmin kuin Manse. Eikä Pesäkarhut ole edes mikään altavastaaja, koska oli toinen ja Manse ykkönen runkosarjassa.
No jaa. Voi kai sen noinkin ajatella… Itse vaan pidän altavastaajana sellaista joka on useamman sijan alempana kuin vastustaja.Koska Pesäkarhut on altavastaaja, Manse ylivoimainen mestarisuosikki. Mansella älyttömän paljon hyviä jalkoja (Hukka, suomen nopein Raudasoja, Kautto ja vielä Korpela), viime vuoden ylivoimainen lyöjäkuningatar Siri Eskola + erittäin vahvaa kautta pelaava Olenius, Hukka säestää. Lisäksi ehkä Suomen paras kopparikaksikko. Erinomainen etukenttä. Porilla sen sijaan ei ole jalkoja lähes ollenkaan vs. Manse. Kopparit paljon kokemattomempia yms.