Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP - Pesäkarhut, finaali 2023

Ei saada palloja kiinni. Aika simppeleitä suorituksia olisi tarvittu Ala-Kauhaluomalta ja Raudasojalta, ja nyt niitä ei saatu. Sisäpelissä samoja ongelmia kuin aiemminkin.

Ruutu ei ikipäivänä aliarvioisi tähän tapaan miesten finaalia. Surullista, surkeaa, häpeällistä. Koko kauden puhuvat, miten naispesis on upeaa ja hienoa ja tasa-arvo jee, sitten itse halveksutaan tähän tyyliin.

Ja saatiinhaan se ketjuun yksi taantumuksellinen misogynistikin.

Nihkeää molemmilla sisällä, siihen peilaten jopa uskomattoman helpolla tuo jaksovoitto tuli. Ihan heittämällä pesät täyteen ja juoksu kun koko jakso siihen asti valtavia ongelmia päästä välillä edes kakkospesälle.

Paljon Manselta jälleen lahjoja ja käsittämättömiä suorituksia joita ei tällä kaudella ennen finaalisarjaa ole juuri nähty.

Todella jännäksi menee, jos Pesäkarhut tänään pystyisi voittamaan, Porissa voisi huomenna käydä mitä tahansa. Tyytyväinen olen kuitenkin jo, että ei tullut Manselle läpihuutosarjaa tästä vaan pelit on kuitenkin loppujen lopuksi mennyt tiukalle.

Nihkeää molemmilla sisällä, siihen peilaten jopa uskomattoman helpolla tuo jaksovoitto tuli. Ihan heittämällä pesät täyteen ja juoksu kun koko jakso siihen asti valtavia ongelmia päästä välillä edes kakkospesälle.

Paljon Manselta jälleen lahjoja ja käsittämättömiä suorituksia joita ei tällä kaudella ennen finaalisarjaa ole juuri nähty.

Todella jännäksi menee, jos Pesäkarhut tänään pystyisi voittamaan, Porissa voisi huomenna käydä mitä tahansa. Tyytyväinen olen kuitenkin jo, että ei tullut Manselle läpihuutosarjaa tästä vaan pelit on kuitenkin loppujen lopuksi mennyt tiukalle.
Pesäkarhut olivat nyt kovempia viimeisessä vuorossa. Pallo alkoi Mansella polttelemaan.

Pari sen verran kovaa henkilökohtaista lyöntisuoritusta, että edes kaikki merkkivirheet ja typerät lähdöt eivät saaneet nollattua.

Noiden merkkivirheiden negatiivinen vaikutus on valtava. Tuossakin sen myötä typistyi heti enää yhden juoksun hauksi.

Miten näin paljon voi olla merkkien kanssa edelleen vaikeuksia tässä vaiheessa kautta? Edelleen kolmosella Mansen pelaajat levittelee käsiä, kotiutuslyönneillä ei liikuta ja hermotkin tuntuu välillä olevan kireällä.

Ei silti siinä, senverran on kovia Mansen naiset, että tuollakin paikkojen tuhlaamisella johtavat toista jaksoa mukavasti, mutta olisihan tuossa ollut mahdollisuus paljon enemmänkin tehdä.

Tulkitsivat varmaan, että ei voi sanoa onko käsi pesässä vai ei. Seuraavassa framessa käsi on pesässä, mutta niin pallo myös hallussa eli palo.
edit: ja joo omastakin mielestä se käsi oli pesässä mutta eipä sitä tuosta oikein tarkkaan näe. Paremmat kamerat noihin pitäisi saada tarkemmalla taajuusresoluutiolla, vai miksi tuota sanotaankaan. 50fps ei vissiin riitä.

Ei tullut 3-0 sarjaa Manselle tästä :) Ihanaa! Kotiyleisön edessä iso paikka huomenna, pitkä matka on vielä, mutta nyt ollaan jo hyvissä asetelmissa!

En mä tajua miksi suurin osa on Pesäkarhujen puolella? Siis sen joka on menestynyt huomattavasti paremmin kuin Manse. Eikä Pesäkarhut ole edes mikään altavastaaja, koska oli toinen ja Manse ykkönen runkosarjassa.

En mä tajua miksi suurin osa on Pesäkarhujen puolella? Siis sen joka on menestynyt huomattavasti paremmin kuin Manse. Eikä Pesäkarhut ole edes mikään altavastaaja, koska oli toinen ja Manse ykkönen runkosarjassa.
Koska Pesäkarhut on altavastaaja, Manse ylivoimainen mestarisuosikki. Mansella älyttömän paljon hyviä jalkoja (Hukka, suomen nopein Raudasoja, Kautto ja vielä Korpela), viime vuoden ylivoimainen lyöjäkuningatar Siri Eskola + erittäin vahvaa kautta pelaava Olenius, Hukka säestää. Lisäksi ehkä Suomen paras kopparikaksikko. Erinomainen etukenttä. Porilla sen sijaan ei ole jalkoja lähes ollenkaan vs. Manse. Kopparit paljon kokemattomempia yms.

Koska Pesäkarhut on altavastaaja, Manse ylivoimainen mestarisuosikki. Mansella älyttömän paljon hyviä jalkoja (Hukka, suomen nopein Raudasoja, Kautto ja vielä Korpela), viime vuoden ylivoimainen lyöjäkuningatar Siri Eskola + erittäin vahvaa kautta pelaava Olenius, Hukka säestää. Lisäksi ehkä Suomen paras kopparikaksikko. Erinomainen etukenttä. Porilla sen sijaan ei ole jalkoja lähes ollenkaan vs. Manse. Kopparit paljon kokemattomempia yms.
No jaa. Voi kai sen noinkin ajatella… Itse vaan pidän altavastaajana sellaista joka on useamman sijan alempana kuin vastustaja.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.