Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2025

Supertietäjä @Pappa varmaan kertoo Super-JoMa Oy:sta, SuperJymy Oy:sta ja Tahko Pesis Oy:sta mm. kaikki mielenkiintoiset tiedot.
Sen verran voi noista osakeyhtiöistä sanoa, että niistä löytyy tiedot kaupparekisteristä.
Tätä Manse PP Edustus ry :tä tietoineen ei sieltä löydy, kun on yhdistysrekisterin mukaan yleishyödyllinen yhdistys. Sen tiedot on pidetty tarkasti piilossa vaikka liikevaihto lienee Superpesiksen suurin?

Tuo ei valitettavasti paljon kerro
Liian vaikeita kysymyksiä esität. Ja täällä ei oikein tykätä jäädä alakynteen niin keskestelu lopetetaan tuolla tavalla. Ja jos jatkat vielä eteenpäin niin lopulta ylläpito hyökkää apuun. Perus tammerfors

Liian vaikeita kysymyksiä esität. Ja täällä ei oikein tykätä jäädä alakynteen niin keskestelu lopetetaan tuolla tavalla. Ja jos jatkat vielä eteenpäin niin lopulta ylläpito hyökkää apuun. Perus tammerfors
Mihin alakynteen? Onko tää sulle joku kilpailu? Ihan asiallisesti täällä suurin osa keskustelee ja kyselee niin miks pitää turhaa provosoida?

Niin no tuo on aika laaja kysymys. Onhan se nyt itsestäänselvyys että edustus tekee yhteistyötä ja tukee junioreitaan. Mielestäni se kertoo jotain että omia junnuja on nostettu edustukseen.
Miten edustus tekee yhteistyötä ja tukee junioreitaan?

Mihin alakynteen? Onko tää sulle joku kilpailu? Ihan asiallisesti täällä suurin osa keskustelee ja kyselee niin miks pitää turhaa provosoida?
Ei mulle ollenkaan, ja jos ei sullekaan niin hyvä niin. Sen verran olen seurannut että yhden sanan vastaus tulee siinä vaiheessa kun argumentit loppuu ja kysyjän halutaan lopettavan

Ei mulle ollenkaan, ja jos ei sullekaan niin hyvä niin. Sen verran olen seurannut että yhden sanan vastaus tulee siinä vaiheessa kun argumentit loppuu ja kysyjän halutaan lopettavan
Jos tarkoitat että kun multa kysyttiin millä tolalla junnujen ja edustuksen yhteistyö on niin vastasin siihen niinkuin se on. Ei kukaan kysynyt mitään tarkempia kysymyksiä yhteistyöstä kun vasta jälkeenpäin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.