Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2025

Näin on,pesäpallostadioneita ei voi pitää paremmuuden mittarina.Sitäpaitsi,Tampereella saattaa olla paras pääkatsomo ja paras tulostaulu,mutta kenttäalue ei ole suomen paras,mm.Hyvinkään Pihkala ja Vimpelin Saarikenttä ovat parempia.Minulla ei ole mitään Tamperetta vastaan,ainoastaan tätä Kaisaniemen Tiikeri nimimerkkiä vastaan.Taitaa olla joku pikkupoika koska uhoaa ainakin niin kuin joku teini.
Saarikenttä ei kentän osalta vastaa vaarallisuutensa ja kokonsa takia lainkaan modernin pelin vaatimuksia. Pihkala sen sijaan on loistava juuri avaruutensa takia.

Mansen juniorimenestystä kaudella 2024:
  • Poikien Superpesiksen mestaruus 🥇
  • Tyttöjen Talvisuperin pronssia 🥉ja Superpesiksen 7-8/10
  • C-pojat Suurleirin kilpasarjan 11/20
  • C-tytöt Suurleirin kilpasarjan 6/20
  • D-pojat Suurleirin kilpasarjan 7/30
  • D-tytöt Suurleirin kilpasarjan hopeaa 🥈
  • E-pojat Tenavaleirin kilpasarjan 7/19
  • E-tytöt Tenavaleirin kilpasarjan 25/28
Ihan hyvää tasoa läpilinjan, joten kyllä Tampereella voidaan tyytyväisiä olla siihen, millä tasolla junioripesiksessä (jo) ollaan.

Nyt puhuinkin osaamisesta. Se että on rahaa ja junioreita, ei kerro osaamisesta...se miten rahaa käytetään ja junioreita valmennetaan taasen kertoo.
Millä joukkueella oli viime kaudella parempi valmennus kuin Mansen miehillä, naisilla, pojilla ja tytöillä?

Millä joukkueella oli viime kaudella parempi valmennus kuin Mansen miehillä, naisilla, pojilla ja tytöillä?
Miehissä aika monellakin, naisissa varmasti kärkipäätä.
Junioreissa kärkipäässä, mutta MW ilmeisesti lopetti siihen ne hommat. Tyttöjen valmennusosaamisesta junioripuolella en uskalla alkaa väittelemään mikä se oikea taso on.

Ja edelleen se pitkäjänteisyys, se on se asian ydin. Ei puhuta nyt yhdestä kaudesta vaan jatkumosta, onko se asia kunnossa ja panostetaanko siihen, samoin kuin rahan käyttö, meneekö raha oikeaan ja järkevään paikkaan?

Taloudellisesti todennäköisesti yksi Superpesiksen vahvimmista, ellei vahvin. Junioritoiminta on yksi Suomen suurimmista ja nopeiten kasvavista.
Hei Tiikeri, kerropa mulle tietämättömälle mitä yhteistä on Mansen edustusjoukkueilla ja juniorijoukkueilla.
Mä oon antanut itselleni kertoa, että siellä on kaksi (2) eri organisaatiota ja ettei näiden yhteiselo ole ruusuilla tanssimista.

Hei Tiikeri, kerropa mulle tietämättömälle mitä yhteistä on Mansen edustusjoukkueilla ja juniorijoukkueilla.
Mä oon antanut itselleni kertoa, että siellä on kaksi (2) eri organisaatiota ja ettei näiden yhteiselo ole ruusuilla tanssimista.
Tuolle 2 organisaatiolle löytyy selitys kun jaksat vaan etsiä. Turha keksiä mitään draamaa näiden yhteiselosta jos et oikeasti tiedä mitään.

Ovat kaksi erillistä ry:tä. Huippupesis on aika eri juttu kuin junnuurheilu mutta hyvin on Mansen poikia päässyt pelaamaan myös miesten joukkueessa. Huippu-urheilu on eriytetty samalla tavalla myös Ilveksessä, Tapparassa, Kooveessa jne. Mestis-Kooveen konkurssi oli hyvä esimerkki miksi tämä eriyttäminen on tärkeää.

Miehissä aika monellakin, naisissa varmasti kärkipäätä.
Junioreissa kärkipäässä, mutta MW ilmeisesti lopetti siihen ne hommat. Tyttöjen valmennusosaamisesta junioripuolella en uskalla alkaa väittelemään mikä se oikea taso on.

Ja edelleen se pitkäjänteisyys, se on se asian ydin. Ei puhuta nyt yhdestä kaudesta vaan jatkumosta, onko se asia kunnossa ja panostetaanko siihen, samoin kuin rahan käyttö, meneekö raha oikeaan ja järkevään paikkaan?
Katso mitkä joukkueet ovat pelanneet miesten ja naisten välierissä viimeiset 5 vuotta. Mikä joukkue erottuu?

Katso mitkä joukkueet ovat pelanneet miesten ja naisten välierissä viimeiset 5 vuotta. Mikä joukkue erottuu?
Niin tämä on nyt se rahalla tehty aikakausi, eikä siinä mitään jos sitä riittää loputtomiin...mutta kyse onkin nyt siitä, ettei tarvitsisi rahaa käyttää niin paljon pelaajiin, vaan osaamiseen. Koska mielestäni kuka tahansa jolla on rahaa, voi pärjätä lyhyen ajan, mutta miten pitkässä juoksussa, edelleen se pitkäjänteisyys?

Ovat kaksi erillistä ry:tä. Huippupesis on aika eri juttu kuin junnuurheilu mutta hyvin on Mansen poikia päässyt pelaamaan myös miesten joukkueessa. Huippu-urheilu on eriytetty samalla tavalla myös Ilveksessä, Tapparassa, Kooveessa jne. Mestis-Kooveen konkurssi oli hyvä esimerkki miksi tämä eriyttäminen on tärkeää.
Ymmärränkö oikein, että järjestely on tehty sen vuoksi, jotta jos edustus jostain syystä kaatuisi niin junioritoiminta ei kärsisi?

Ymmärränkö oikein, että järjestely on tehty sen vuoksi, jotta jos edustus jostain syystä kaatuisi niin junioritoiminta ei kärsisi?
Tuo on vain yksi syy ja tuota järjestelyä käyttää moni jääkiekkoseura. Ruotsissa tuo taitaa olla aika yleinen malli.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.