No sehän se syy on. Toilaili usealla nimimerkillä käy lukemassa keskustelu moderointia ketjusta. Siellä sitä tietoa on.Tästä ensimmäisestä virkkeestä olen eri mieltä, mutta varmaa tietoahan meillä kummallakaan ei asiasta ole.
No sehän se syy on. Toilaili usealla nimimerkillä käy lukemassa keskustelu moderointia ketjusta. Siellä sitä tietoa on.Tästä ensimmäisestä virkkeestä olen eri mieltä, mutta varmaa tietoahan meillä kummallakaan ei asiasta ole.
Mulle ei hirveästi ole väliä kumpi sieltä tulee vastaan. Tärkeintä ettei jouduttu säälipleijareihin.Laskelmat vikaan peliin helpot: kun otetaan yhtä monta pinnaa kuin JoMa ottaa, ollaan viidensiä.
Puolivälierien kannalta en tosin tiedä onko sillä niin väliä onko se KPL vai KeKi. Kopla tietty olisi huomattavasti vähemmän rasittavaa matkustusta puolivälierissä ja vetäisi paremmin yleisöä. Kauppi söisi taas Määtän pomppupelin.
Jos kuudensia ollaan, voi Vedon välttäminen välierissä olla hankalaa, koska vaatisi myös Jymyn tappiota. Jos taas viidensiä, riittäisi ihan mahdollinen JoMan voitto Koplasta.
Ei sillä kauheasti saa väliä olla jos päätyyn meinaa mennä. Manse voi sen tehdä, muista ei ole sotkamon tai vimpelin haastajaksi.Mulle ei hirveästi ole väliä kumpi sieltä tulee vastaan. Tärkeintä ettei jouduttu säälipleijareihin.
Kouvola on paljon vaikeampi vastustaja Manselle kuin KeKi, erityisesti vieraissa.Mulle ei hirveästi ole väliä kumpi sieltä tulee vastaan. Tärkeintä ettei jouduttu säälipleijareihin.
Toisaalta totta mutta pidän J. Lassilaa parempana lukkarina kun Koplan Vainiota, mutta totta Kouvola on ollut kyllä vaikea paikka pelata. Ei KeKi silti mikään helppo tule olemaan, jos siis näin käy että KeKi tulee vastaan.Kouvola on paljon vaikeampi vastustaja Manselle kuin KeKi, erityisesti vieraissa.
Keki ei tule olemaan helppo kenellekään. Siellä on kokemusta vaikka myös ne heikot lenkit.Toisaalta totta mutta pidän J. Lassilaa parempana lukkarina kun Koplan Vainiota, mutta totta Kouvola on ollut kyllä vaikea paikka pelata. Ei KeKi silti mikään helppo tule olemaan, jos siis näin käy että KeKi tulee vastaan.
Ei helppo mutta mielummin KeKi kuin KoplaKeki ei tule olemaan helppo kenellekään. Siellä on kokemusta vaikka myös ne heikot lenkit.