Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2023

Viestejä
692
Takatilanteen taktinen viimeisen lyönnin laiton on asia, josta Jotain tietävä ei pääse yli millään. Se, että ei ymmärrä pesäpallosta mitään ja on sen vielä valmis täällä avoimesti joka välissä tuomaan esiin, on harvinaisen rehellistä toimintaa. Toki melko ärsyttävää lukea samaa joka kommentissa. Pakko silti arvostaa!
Kiitos, juuri sinulta saamaani arvostusta minä olen aina toivonut! Huomasitko, meitä on kaksi, jotka emme ymmärrä pesäpallosta mitään, kun olin kommentissani hänen kanssaan samaa mieltä noinkin monista asioista? Pesäpallo on tosiaan poikkeava lähes kaikista muista urheilulajeista, joissa härkäpäisesti pyritään vain onnistuneeseen suoritukseen? Mietinpä nyrkkeilijää, jolle ottelussa kohti tulevassa iskutilanteessa valmentaja huutaa ohjeeksi, että jättäisi tahallaan väistämättä. Pahalta tuntuisi, vaikken nyrkkeilystäkään mitään ymmärrä. Pesäpallon profiilia ollaan nostamassa kovasti liitonkin taholta. Ja mikäs siihen onkaan hienompaa, kun junnuflikka pelistä kotiin tullessaan intoa puhkuen saa kertoa vanhemmilleen, että tänään sain jo lyödä tahallisen laittoman, tai tänään minut jätettiin vihdoinkin lyöntivuorollani väliinkin. Ensin mainittu on jo tätä päivää, jälkimmäinen ei - vielä!!!
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,651
Mielipidekolumnimme: Naisten mestaruuden ratkaisevat tänä syksynä kaksi joukkuetta: Porin Pesäkarhut ja Manse PP - ja Jarkko Pokela on Pesäkarhujen 2x-kerroin.

 
Viestejä
1,644
Mielipidekolumnimme: Naisten mestaruuden ratkaisevat tänä syksynä kaksi joukkuetta: Porin Pesäkarhut ja Manse PP - ja Jarkko Pokela on Pesäkarhujen 2x-kerroin.

Olisi hauska kuulla perusteet, miten Pokelan paremmuus Vihtkariin on saatu. - Molemmat ovat temmeltäneet Kaupissa viuhkan kanssa, joten hyvin tuttuja molemmat.
 
Viestejä
191
Paremmasta joukkueesta ei eilen ollut epäselvyyttä vaikka toinen jakso tiukille menikin. Meni jopa niin tiukille, että toisen jakson voitto oli Feran surkean viimeisen tasoittavan vuoron ansiota. Taktisesti todella omituinen ratkaisu ottaa pelkässä kolmostilanteessa yllätyskotiutusta yhdellä palolla ja ensimmäisellä lyönnillä, kun toinen kotiuttajajokeri vielä käyttämättä.

Ja siten omituinen jakso, että ainoa juoksukin tuli Feran ulkokentän kömmähdyksellä. Muutoin tilanteitahan tuli hurjasti. Sanoisin, että 3/4 paloista tuli kotiutuspaikoista.

Hyvin on nyt lyönti keskimailassa koko porukalla.
 
Viestejä
800
Kiitos valistuksesta - tilastot löytyvät papereista.
Toiveet, haaveet ja kuvitelmat tulevasta parempi perusta? Vihtkari voi hyvin nostaa kannua syksyllä, mutta tässä on kirjoitettu ennakkoa. Ei minusta pitäisi yllättää, jos Pokela/Vihtkari peli menee tässä kohdin Pokelalle. Johan tuossa kaikki muut osa-alueet samassa jutussa annettiin Manselle.

Sitä en tiedä mikä ratkaisee ja onko siellä tämä kaksikko finaalissa, mutta kyllä minä Pokelalla mielummin lähtisin koittamaan. On voittanut niin Tampereella kuin Porissa kultaa, Vihtkarin palkintokaappiin mahtuu paremmin.

Saat toki "valaista", mistä Vihtkari etunsa Pokelaan nähden saa? Vai onko vaan oma kutina?
 
Viestejä
1,644
Toiveet, haaveet ja kuvitelmat tulevasta parempi perusta? Vihtkari voi hyvin nostaa kannua syksyllä, mutta tässä on kirjoitettu ennakkoa. Ei minusta pitäisi yllättää, jos Pokela/Vihtkari peli menee tässä kohdin Pokelalle. Johan tuossa kaikki muut osa-alueet samassa jutussa annettiin Manselle.

Sitä en tiedä mikä ratkaisee ja onko siellä tämä kaksikko finaalissa, mutta kyllä minä Pokelalla mielummin lähtisin koittamaan. On voittanut niin Tampereella kuin Porissa kultaa, Vihtkarin palkintokaappiin mahtuu paremmin.

Saat toki "valaista", mistä Vihtkari etunsa Pokelaan nähden saa? Vai onko vaan oma kutina?
Jätän kutinat näille mielipiteen mitalla kirjoittelijoille.
 
Viestejä
1,425
Ei se komea ura pelaajana takaa edes hienoa uraa pelinjohtajana. Vai?
Ei mutta ei siitä käsittääkseni kovasti haittaakaan ole. Olet päässyt kokeen vaikeitakin hetkiä ja ylittään ne. Fiksummat imee huippuvalmentajilta oppeja jo peliuran aikana. Hyvä hitsari ei välttämättä pysty johtaan konepajaa. Jos pystyy niin työntekijöiden silmissä arvostus nousee!
 
Viestejä
1,425
Tossa mestariveikkauksessa jätettiin Virkiä pois laskuista. Mä en kyllä jättäis. Joukkue on erittäin hyvä lähes joka alueelta. On vain vähän ailahtelevaa toi pelaaminen. Kun saavat tasaisuuden tekemiseen niin näkisin heidät yhdeksi mestarisuosikiksi. Kirittäriin en tänä vuonna usko.
 
Viestejä
4
Kyllä nyt on Manse taas vääryyttä kärsinyt roppakaupalla! 😂
Mistä tällaisen aivopierun päästit? Ei manse vääryyttä kärsinyt vaan huonoa pelaamista toisella jaksolla, mutta mitäpä minä selittelemään jos et ymmärrä lukemaasi. Tuollaiset heittämäsi "hassun hauskat" vitsit voit pitää ihan itselläsi.
 
Viestejä
1,034
Hyvä Manse! On hienoa että seura jota epäsosiaalisessa mediassa ja keskustelupalstoilla lyödään edestä, takaa ja molemmilta sivuilta, näyttää että osaavat myös pelata.
 
Viestejä
570
Oli tarkoitus kirjoittaa tuo viesti Mansen miesten ketjuun, mutta ei kai se ihan pieleen mene täälläkään?
Miesten puolella siinä olisi voinut lukea myös "seura joka lyö itseään". Toivottavasti virheet on nyt tehty ja matka jatkuu tylsemmissä=vakaammissa merkeissä. Vähempi Ilvestä, enempi Tapparaa...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös