No kerro ny toki, niin saadaan nauraa. En mä usko, että ne Pohjanmaalaiset suuttuu.Mulla olisi Pohjanmaan pojista pari hassua lainausta viimepäiviltä mutta jätän sanomatta jottei tule Banaania😊
No kerro ny toki, niin saadaan nauraa. En mä usko, että ne Pohjanmaalaiset suuttuu.Mulla olisi Pohjanmaan pojista pari hassua lainausta viimepäiviltä mutta jätän sanomatta jottei tule Banaania😊
Joko se on @Pesisjonne selvinnyt viikonlopun ryyppyputkesta? Elä mielellään jatkossa tule tänne juovuspäissään kirjottelemaan nuin peräättömiä juttuja. Mansen tilanne on hyvällä mallilla ja vuodelle 2023 on tulossa hyviä pelimiehiä mm, Rytkönen. Puputista voidaan tehdä tulevaisuudessa kelpo lyöjäjokeri mikäli jalka ei enää kulje. Rahaa on tulevaisuudessa myös enemmän käytössä suuremman pesisbuumin täyttäessä katsomot
Ja mestaruudestakin kait tuli jokunen roponen eli tarpeen vaatiessa pitäisi olla rahkeita reagoida mikäli nykyiset starat vanhenevat. Joku puhui täällä palstalla myös että ensikaudella olisi Mansella 2 kpl B:n joukkueita Sm-tasolla eli siltäkin sektorilta olisi tulossa apuja.
Kiviselle on paikka kopparina, koska "oikeita" koppareita on vain kolme. - Eka matsissa oli muitakin pois, kuin Piirainen. - Ja muistakaapa tämä - Ruuska pelaa joitakin pelejä myös linjassa. Peli pyörii, teltta huojuu!Jonkinlainen kysymys lienee sekin onko Piiraiselle edes oikein paikkaa kokoonpanossa jollei Kiviselle järjesty paikkaa yhdeksiköstä? Ruuskalla aika lupaava aloitus, eiköhän Kaupin yleisö pääse nopeasti yli parin kauden suosikkinsa Niemen lähdöstä jos samaan tyyliin jatkaa.
Kyllä kaks ainakin näkyi puuttuvan saikulla ilmeisesti sit on Lehtimäellä mietittävää ketkä ei mahdu kokoonpanoon?Kiviselle on paikka kopparina, koska "oikeita" koppareita on vain kolme. - Eka matsissa oli muitakin pois, kuin Piirainen. - Ja muistakaapa tämä - Ruuska pelaa joitakin pelejä myös linjassa. Peli pyörii, teltta huojuu!
Juuri näin. Alkukaudeksi lyömään pisteitä lainalle divariin tai pohjanmaan porukkaan mikäli rosteri ehjänä. Heinäkuussa peliruuhkan aikaan kotiuttaminen Kauppiin tuomaan leveyttä.Piirainen voidaan tarvittaessa lähettää Ikaalisiin hakemaan pelituntumaa
Sarja on pitkä ja kiivas tahtinen..Kyllä kaks ainakin näkyi puuttuvan saikulla ilmeisesti sit on Lehtimäellä mietittävää ketkä ei mahdu kokoonpanoon?
EI - vaan Ruuska.Piiraisella on minusta paljon potentiaalia. Ruuska, Kivinen & Torppa on monipuolisuudessaan niin kivikova jokerikolmikko, että siihen on miltei mahdoton murtautua ellei joku heistä ole ulkopelissä tai sitten sivussa. Runkosarjassa on varmasti paljon poissaoloja mikä tuo Piiraiselle paikkoja näyttää. Mikäli korona kiertää kesälläkin, joka joukkue tarvitsee laajan rosterin.
Edelleen silti mietin, että pystyisikö esimerkiksi Lilja pelaamaan Lehdon tasolla kolmospolttaja tai -vahtina.
Olen nähnyt Ruuskan pelaavan linjassa ja kyllä hän varmasti paikkansa siinä täyttäisi. Ykkösrosterissa sarjan paras lyöjä kannattaa kuitenkin pitää jokerina.EI - vaan Ruuska.
Niin, ei Manse pelaa - eikä moni muukaan- kokoonpanolla, joka ei elä.Olen nähnyt Ruuskan pelaavan linjassa ja kyllä hän varmasti paikkansa siinä täyttäisi. Ykkösrosterissa sarjan paras lyöjä kannattaa kuitenkin pitää jokerina.
Kuka se sarjan paras lyöjä on? Se ei ole ainakaan Perttu Ruuska viime kauden näyttöjen perusteella.Olen nähnyt Ruuskan pelaavan linjassa ja kyllä hän varmasti paikkansa siinä täyttäisi. Ykkösrosterissa sarjan paras lyöjä kannattaa kuitenkin pitää jokerina.
Kuka se sarjan paras lyöjä on? Se ei ole ainakaan Perttu Ruuska viime kauden näyttöjen perusteella.
Joo kyllähän Perttu itekin totesi, että intin takia ei pystynyt harjoittelemaan niin paljon kuin halusi ja on se ihan eri asia treenata lukkarin hommia kuin keskittyä pelkästään lyömiseen.Heh, arvasin, että tuohon joku tarttuu. Tuo oli minun arvioni ensi kaudesta. Se perustuu näkemykseeni Ruuskan lyöntivalikoimasta eri tilanteisiin sekä myös hänen näytöistään kovissa paikoissa.
Viime kausi oli Ruuskan heikoin moneen vuoteen, mutta sen taustalla oli mielestäni esim. armeijaa ja lukkariroolia. En usko, että Ruuska on 20-vuotiaana pelaajana taantunut vuosista 2019 (106 lyötyä runkosarjassa) tai 2020 (kärkilyöntitilaston selkeä ykkönen).
Hyvin arvattu. 😁Heh, arvasin, että tuohon joku tarttuu. Tuo oli minun arvioni ensi kaudesta. Se perustuu näkemykseeni Ruuskan lyöntivalikoimasta eri tilanteisiin sekä myös hänen näytöistään kovissa paikoissa.
Viime kausi oli Ruuskan heikoin moneen vuoteen, mutta sen taustalla oli mielestäni esim. armeijaa ja lukkariroolia. En usko, että Ruuska on 20-vuotiaana pelaajana taantunut vuosista 2019 (106 lyötyä runkosarjassa) tai 2020 (kärkilyöntitilaston selkeä ykkönen).