Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2021

Heh, harjoitelkaapa etunojapunnerruksia ja katsokaa mitä lautaselle laitetaan, että jaksaa jumpata.- Jos taas tulee ongelmaa taktiikasta ja pelinjohdosta, niin Tohtoori vastaa. Mutta ei tyhmiin kysymyksiin.

Arvon Pikilaaka - kyselet toistamiseen Kennelistä? Nyt on varmasti sormi ryvennyt näppäimillä. Jos Musti on karannut tai etsit palvelukoira-apua, niin olet vika sivuilla. En pysty auttamaan.

No, annetaan Tohtoorille mahdollisuus. Huumoria ainakin löytyy. (y) Mielenkiinnolla jään odottamaan ensimmäistä vastausta liittyen johonkin pelitaktiikkaan.

Ei millään pahalla, mutta pesikseksesta kirjoittelijoista näkyy olevan osa kovasti harrastelijoita. Kaikesta paistaa, että lajin osaajia on vähemmistö ja siksi osa jutuista menee harakoille.

Onko Töhtööri mahdollisesti psygologi tai peräti psykiatri? Joo olen itse ainakin kovin harrastelija. Mutta kiva on ollut seurata pelejä. Ei tätä lajia olis jos katsomossa olis vain tollaisia todellisia ammattilaisia. Luulen että olet tota Jyväskylän kökkötraktori osastoo. Kumma kun et nyt niissä juhlissa viihdy.

Hyvä huomio Ylläpito, mutta katsoin asiakseni vastata Kenneliä koskeviin kysymyksiin, koska pesissivuilla udeltiin Tohtoorilta jo kahdesti tästäkin asiasta!?

Käsitin että naisten puolelle olis yksi uusi nimi julkistettavissa. Kestähän olis kysymys? Onko Ritola Hyvinkään ex kapteeni jo johonkin tehnyt sopimuksen?

Pöytältä uutena pelaajana siirtyy Sylvi Pellonperä

Hyviä jatkosopimuksia naisissa. Taitaa olla koko sama ykkösyhdeksikkö koossa ulkopelissä kuin viime kaudella. Naisissa näistä uusista pelaajista (Roihusta ja Pöytyältä tulleista) en itse oikein tiedä mitään. Olisikohan joku noista sen verran nopea, että olisi etenijäjokerina kannattavaa laittaa Peltokankaan haavoittuessa Lähteen eteen, jos aikovat pelata samalla kärjellä kuin viime kaudella (Peltokangas - Lähde - Hukka -) yhden kärjen taktiikalla?
Suomiselle ei ainakaan vielä ole julkistettu käsittääkseni jatkosopimusta.

Ojaniemihän tuolla voisi olla vapailla markkinoilla, jos laittaisi Sussen ulkopeliin ja Ala-Lipastin lyöjäjokeriksi. Henna Juka voisi olla kova etenijäjokeri/Hukan korvaaja takakentällä loukkaantumisen ajan, mutta en tiedä sopimustilannetta.

Viimeksi muokattu:
Sylvillä myös hyvät tilastot ykkösessä niinkuin myös Roihun kaksikolla. Oikein hyvältä näyttää💪
Mitkä tilastot? Mille pelipaikalle nämä uudet pyrkii (Reiman, Olenius, Pellonperä)? Onko kukaan näistä riittävän nopea laitettavaksi etenijäjokerina Peltokankaan haavoittuessa Lähteen eteen, jotta on kannattavaa laittaa siihen?

Mansella runko näyttää säilyvän hyvin, mutta kotiutusosasto hieman askarruttaa. Yhdeksiköstä löytyy toki hyviä kotiuttajia, mutta toivottavasti Suominen jatkaa. Uskottavaa kotiuttajajokeria joukkue kyllä kaipaa, ellei sitten Oleniuksesta olla sellaista kehittämässä. Uusista tulokkaista olen jonkin verran seurannut - en tosin paikan päällä nähnyt - heidän tekemisiään. Hyviä aihioita kaikki. Kunhan pääsevät osaavaan valmennustiimiin mukaan, niin kehitys voi olla melkoista jo ensi kesäksi. Pellonperä multipelaaja, Olenius kotiuttaja ja Reiman etenijä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.