Tottakai Lähteen kunto tiedetään joukkueessa, mutta mitä hyötyä siitä olisi huudella etukäteen vastustajille? Päinvastoin eikö tuo kannata pitää omana tietonaan niin kauan kuin mahdollista? Joutunee vastustaja miettimään pelaamistaan ja valmistautumista enemmän ns. Lähteen kanssa tai ilman
Itse tietty toivon, että Lähde kuntoutuu jo seuraavassa sarjassa et saa vähän tunteja taakse muutaman viikon tauon jälkeen. Kuitenkin sen verran tärkeä palanen joukkuetta sekä sisällä että ulkona. En nyt ihan niin tarkalla silmällä katsonut pelejä ilman Lähdettä, mutta pikkaisen minusta oli hakemista ja aavistuksen pakka meni sekaisin.
Mitä tulee pleijarivalintoihin, niin runkosarja määritteli miten nuo tulee menemään. Toivon mukaan KeKi-sarjassa saadaan oma peli uomiinsa ja ollaan valmiina kun "tosipelit" alkavat!
Totta kai kannattaa pitää omana tietona, mua vaan huvittaa aina näiden pelinjohtajien yritykset pitää pokkaa. Heitänpä villin veikkauksen: Lähde ei pelaa ollenkaan, jos yhtään osasin tuntemattoman ihmisen kasvoja tulkita. Testi. Toivottavasti olen väärässä, sillä olisi hienoa nähdä hänen pelaavan. Lähde itse sanoi aiemmassa haastattelussa "pikkujuttu, paranee nopeasti", eli ei parane.
Viimeksi muokattu: