Kyllä tällaiset palautteet/kehitysideat kantsii laittaa suoraan toimistolle, eikä puida palstoilla. Kyllä ne siellä luetaan ja niistä otetaan opiksi.
Kyllä tällaiset palautteet/kehitysideat kantsii laittaa suoraan toimistolle, eikä puida palstoilla. Kyllä ne siellä luetaan ja niistä otetaan opiksi.
Laitoin, että ”Tervo sai tunnelman nousemaan nykyistä kuuluttajaa paremmin ja sen takia Kauppi oli oikea hornankattila. Minusta kuuluttajan vaihdos juuri miesten Superiin nousun jälkeen oli hieman outo. En tiedä mitä on taustalla, mutta mitä olen muiden kanssa jutellut heillä on ollut samankaltaisia näkemyksiä, joten tähän asiaan kannattaa myös kiinnittää huomiota.”Laitoitko ehdotukseesi "Tervo takaisin kuuluttamaan Manse PP:n miesten pelejä" joillain sanoilla?
Ei ikinä Tervoa takaisin kenttähommiin. Pesäpallo ei ole sirkus.Mun mielestä pitäisi ottaa se Tervo takaisin kuuluttamaan miesten pelejä. Ei tässä nykyisessäkään kuuluttajassa mitään vikaa ole ja jopa parempi kuin monien muiden Superpesispaikkakuntien kuuluttajat, mutta ei Leijonien kiekkopelejä seuratessakaan Saukkosessa mitään vikaa ole selostamassa, mutta kyllä mä silti Mertarannan niihin ottaisin, jos saisi valita.
Itse pelihän on viihdyttävämpää ja pelaajat parempia kuin viime kaudella.
Luultavasti olet selkeässä vähemmistössä mielipiteesi kanssa, jos kysytään Manse PP:n kannattajilta.Ei ikinä Tervoa takaisin kenttähommiin.
Tervon kuulutukset ei ole sirkusta, vaan laadukasta kuuluttamista humoristiseen sävyyn.Pesäpallo ei ole sirkus.
Älä ihmeessä kysele...Eiköhän tuo ole tullut jo jokaiselle selväksi ja säännöllisesti, ettei tykkää. Kattilakuntakaan ei päästä Kouvolaan peleihin...Mitä mieltä muuten olet KPL:n Laaksosen kuulutuksista?
Jep, mutta mun pointti onkin se, että KPL:llä on ollut joskus Superin suurin yleisökeskiarvo. Maybe, just maybe, siinä on jonkin verran myös Laaksosen persoonallisten, humorististen ja paljolti Tervon tyylisten kuulutusten ansiota ja Kopla hyvin johdettuna ja asiakaslähtöisenä seurana ymmärtää sen. Valtaosa omista kannattajista Koplalla pitää niistä todella paljon.Älä ihmeessä kysele...Eiköhän tuo ole tullut jo jokaiselle selväksi ja säännöllisesti, ettei tykkää. Kattilakuntakaan ei päästä Kouvolaan peleihin...
Niin, fanikamerasta pelejä seuraaville mielestäni usein se itse peli on ylivoimaisesti olennaisin asia, näin väittäisin. Kuuluttajan luoma tunnelma ei hirveän tärkeää. Paikalle asti menevät taas arvostavat tunnelmaa/meininkiä, yhteisöllisyyttä ja tuttujen näkemistä itse pelin lisäksi ja niiden merkitys on keskimäärin suurempi verrattuna fanikamera-asiakkaisiin.Kuuluttaja on asiallinen, sitä ei kannata vaihtaa mutta fanikamera on täyttä farssia.
Ehkä, kenties, mahdollisesti, kuinka epätodennäköistä se onkaan, asiaan saattaa vaikuttaa se, että Kouvola oli ennen Mansen nousua Superin väkiluvultaan suurin paikkakunta.Jep, mutta mun pointti onkin se, että KPL:llä on ollut joskus Superin suurin yleisökeskiarvo. Maybe, just maybe, siinä on jonkin verran myös Laaksosen persoonallisten, humorististen ja paljolti Tervon tyylisten kuulutusten ansiota ja Kopla hyvin johdettuna ja asiakaslähtöisenä seurana ymmärtää sen. Valtaosa omista kannattajista Koplalla pitää niistä todella paljon.
Oli Koplalla näköjään miesten Superin parhaat yleisökeskiarvot ainakin 2018 ja 2019:
Pesäpallon yleisömäärät 2019
Suomen kesä alkaa olla ohi ja samalla se tarkoittaa pesäpallon runkosarjojen päättymistä. Lajissa pelataan vielä kauden tärkeimpiä otteluita, ratkotaan mestaruudet ja pelataan karsintoja, mutta yle…ainoamittari.wordpress.com
Mielestäni Kaupin tämän kesäisissä karnevaaleissa ei olla vielä päästy samaan tunnelmaan mitä aikoinaan Ykköspesiksessä. Johtuuko sitten musiikista, juontajasta vai peliesityksistä?
Se on hieno asia, että peleissä käydään paikan päällä ja tuetaan näin urheilua. On vaan ihmisiä jotka käy myös töissä eikä näin ehdi aina paikanpäälle, eli näissä tapauksissa seurataan peliä kameran välityksellä.Niin, fanikamerasta pelejä seuraaville mielestäni usein se itse peli on ylivoimaisesti olennaisin asia, näin väittäisin. Kuuluttajan luoma tunnelma ei hirveän tärkeää. Paikalle asti menevät taas arvostavat tunnelmaa/meininkiä, yhteisöllisyyttä ja tuttujen näkemistä itse pelin lisäksi ja niiden merkitys on keskimäärin suurempi verrattuna fanikamera-asiakkaisiin.
Katsojien tuoma raha seuralle kuitenkin tulee pääosin lipputuloina niistä paikalle asti menevistä.
Kuinka huonoja ne kaikki muut voi olla, jos Laaksonen on paras???Tässä on muuten mielenkiintoinen kirjoitus Koplan kuuluttaja Laaksosesta, jos joku haluaa lukea. Kuvaa itseään "tunnelmanluojaksi/-nostattajaksi", vähän kuten Tervokin mielestäni oli:
Miten pulla, toimitsijakielto ja Markus Laaksonen liittyvät yhteen? — KooKoon ja KPL:n kuuluttaja saa itse kertoa
Värikäs Markus Laaksonen kuuluttaa talvet Kouvolan jäähallissa ja kesät hallin viereisellä pesäpallostadionilla. Hän iloitsee kaupungin monipuolisesta urheilutarjonnasta.kouvolansanomat.fi
Mutta Tervo ei ole tainnut heittää ketään tuomaria pullalla tai sanoa mikkiin vahingossakaan koskaan "nyt taitaa tulla paskat housuun".
Itse pidän Laaksosta yhtenä parhaimmista ellei parhaimpana kuuluttajana Superissa.
Niin, vaikutti. Ennen kuin nykyinen Manse PP:n seurajohto päätti ilmeisesti vaihtaa sen.Ikävää olisi jos Markus ei enää Kouvolassa kuuluttaisi ja Tervo vaikuttaa hyvältä väriläiskältä Tampereella videoiden perusteella vaikka en ole paikan päällä päässytkään kuulemaan.