Supervuoro Verkkolehti »

Lapuan Virkiä 2024

Viestejä
539
Minun mielestäni ei ole ok enää tänä päivänä asiayhteydessäkään. Tuotakaan harvemmin enää käytetään ja eikä omasta mielestäni muidenkaan tartte käyttää, vaikka kuinka taistelutahtoa pitäis korottaa nii ei tolla tavalla eikä tolla sanalla.
Perinnesanastona aivan ok mun mielestä ja pitää toki ymmärtää se, ellei niin voi pahastua. Itse en pahastu koska ymmärrän Etelä-Pohjalaisen perinnesanaston mutta toki muille se särähtää korvaan ja ehkä valtakunnallisesti käytettynä.
 
Viestejä
3,340
Perinnesanastona aivan ok mun mielestä ja pitää toki ymmärtää se, ellei niin voi pahastua. Itse en pahastu koska ymmärrän Etelä-Pohjalaisen perinnesanaston mutta toki muille se särähtää korvaan ja ehkä valtakunnallisesti käytettynä.
No, veikkaan et etelä-pohjanmaalaiset ei tota sanaa enää käytä. Mulla on paljon serkkuja Lapualta he ei ainakaan käytä tota. Eikä varmasti kovin moni muukaan. Mutta toki kuten kerroin niin korostaa ihmisen junttiutta kun pitää tollasta sanaa käyttää. Ei tartte.
 
Viestejä
539
No, veikkaan et etelä-pohjanmaalaiset ei tota sanakaa enää käytä. Mulla paljon serkkuja lapualta he ei ainakaan köytä tota. Eikä varmasti kovin moni muukaan. Mutta toki kuten kerroin niin korostaa ihmisen junttiutta kun pitää tollasta sanaa käyttää. Ei tartte.
Siis et nyt tainnut ymmärtää, etten tarkoittanut akka sanan käyttöä joka päiväisessä elämässä vaan perinnesanastona kuten sitä Virkiä on terminä käyttänyt. Eipä taida käyttää enää joten tämä tästä.
 
Viestejä
110
"Varma" finalisti kyykkää. Joko Muilun lähtölaskenta alkoi? Turha hallimestaruus taitaa vaihtua puolivälieräpaikkaan. Isä-Lepistön puhelin taitaa soida tänä iltana. Nolla juoksua Raumalla...
 
Viestejä
21
Keijolla on vahva tunne, että Virkiän tasoinen joukkue iskee ns. "tykillä sorsaa" seuraavassa pelissään perjantain ohi-pelin jälkeen...
 
Viestejä
308
Kyllä Muilun pesti oli ilman muuta tässä. Ihan selvästi Lepistön epäonnistuneet lyönnit oli Muilun vika ja etenijöiden merkkivirheet samaten.

Oli kyllä vaisu avaus, mutta jospa tyyntä myrskyn edellä....
 
Viestejä
434
Kyllä Muilun pesti oli ilman muuta tässä. Ihan selvästi Lepistön epäonnistuneet lyönnit oli Muilun vika ja etenijöiden merkkivirheet samaten.

Oli kyllä vaisu avaus, mutta jospa tyyntä myrskyn edellä....
En nähnyt kauheasti merkkivirheitä. Enemmän sitä että Hakoniemi tiesi/oli hajuilla merkistä ja väärät osuivat kohdalleen.
 
Viestejä
669
Kyllä Muilun pesti oli ilman muuta tässä. Ihan selvästi Lepistön epäonnistuneet lyönnit oli Muilun vika ja etenijöiden merkkivirheet samaten.

Oli kyllä vaisu avaus, mutta jospa tyyntä myrskyn edellä....
Siis niinkö tosiaan. Se, ettei janettet, siis myös muut kuin Lepistö, eivät osu syötöistä palloon, niin se on pelinjohtajan vika?? Oli siten syöttö korkea tai matala! Entäs, kun alat vaatia, että pelinjohtajan pitää vielä ruveta ulkopelisähläyksetkin tililleen ottamaan??? No, herra meitä siitä varjelkoon.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös