Mielestäni hyvä kirjoitus yhdestä ketjusta eräs käyttäjä oli kirjoittanut.
"Meillä tulee aina olemaan vanhan liiton jääriä, joille nykypesis ei tule kelpaamaan. Onneksi se tarkoittaa, ettei tarvitse tulla Pihkalaan tai minnekään muuallekaan, jos pesis ei kiinnosta. Kaikille parempi niin. Säännöt eivät näillä annetuilla argumenteilla muutu."
Tästä täysin samaa mieltä. Itse en ainakaan katsele peruutuspeilistä ja haikaile takaisin vanhaan maailmaan. Mielestäni hyvä, että nyky pesäpallossa ottelun voittaja kuuluu ratkaista eikä jättää ottelua kesken. Jos kerta ottelu kestää liian pitkään siihen on helppo ratkaisu miksi seuraa pesäpalloa ja vaivaantuu sitä katsomaan ja vaivautuu edes kömpimään paikan päälle. Jos ottelu kestää pitkään ei varmaan kannata seurata lajia. Veikkaan että aika moni tätä kestoa ei koe ongelmaksi ku muutama vanhan liiton jäärä.
Itse en koskaan "vaklaa" otteluita sillä perusteella missä pelissä tulee juoksuja aivan helkutisti. En koskaan ole miettinyt asiaa. Itse valitten joukkueen mukaan Vimpeli, Manse, Joma, Sotkamo kärkijoukkueista eniten kiinnostaa sekä ankkurit, ja pattu noista muista porukoista.
Jos lähden Vimpeliin kattoo peliä niin kyllä se on jymy ja Manse joita tulee lähdettyä kattomaan.
Itse koe että pesäpallo peli kestäisi kauan, mielestäni siinä ei ole ongelmaa. En ole koskaan kokenut ongelmaa. Enkä koe että säntöjä pitäis alkaa muuttaa. Eli jatketaan samalla tavalla ku ennenkin.