Jos katkeaa, niin sitten mennään keulaan ja pelataan viidellä plus kolmella. Itse olen sitä mieltä, että pitäisi aina olla yksi etenemään kykenevä jokeri. Kolme lyöjäjokeria pääsee harvoin lyömään samassa vuorossa kotiutustilanteissa, joten yksi menee siten aina hukkaan.Seinäjoen kenttä suosii tulivoimaa, joten kolmen kanuunan ratkaisu on perusteltu. Lyöntivuoron ei vaan parane katketa kutoseen, muuten tulee vaikeaa.
Kolmen lyöjän/vaihtajan taktiikka on vähän kova, ehkä jopa ylimielinen? Tosin Nikkanen on erinomainen vaihtaja ja voidaan käyttää siinä roolissa. Samoin Korhosella ollut enemmin vaihtajan rooli, nyt tosin pitäisi ottaa sitä kotiuttajan viittaa paremmin haltuun jos meinataan syksyllä pelata. Toivon tänään kakkoskärjelle onnistumista ja tilanteita, nähtäisiin Vatun osaamista mailassa, olisi minusta kokeilun arvoinen juttu heittää hälle vitoset hihaan ja päästää kokeilemaan kotiutushommia. Väitän että alkukaudella olisi kumurat löytyneet paremmin kuin Latvalalla jos vain olisi ollut paikkoja.Jos katkeaa, niin sitten mennään keulaan ja pelataan viidellä plus kolmella. Itse olen sitä mieltä, että pitäisi aina olla yksi etenemään kykenevä jokeri. Kolme lyöjäjokeria pääsee harvoin lyömään samassa vuorossa kotiutustilanteissa, joten yksi menee siten aina hukkaan.
Siis jos Saukolle talvella tehtyä leikkausta ei huomioida, onko Koplalle tullut yhtään varsinaista loukkaantumista, joka olisi haitannut pelaamista vielä seuraavassa ottelussa?Onneksi Koplalle on sattunut loukkeja toistaiseksi vähemmän kuin monelle muulle joukkueelle.
En ehtinyt ihan kommentoida, että läpäriä huutaisi, niin pääsisi tasoihin.. Elkku oli nopeampi lyömään kun mie kirjoittamaan.Onneksi on Elias Pitkänen.