Monta pitää vielä lyödä että saa jatkaa?Kuinka kauan Meriläistä vielä roikutetaan joukkueessa. Mies on täysituho.
Loistopeli! Hyvän fiiliksen ilta. Nyt näytti siltä että aukes lukot ja solmut, sisäpeli rullas kuin rasvattu eikä ulkonakaan mitään valittamista.
Pikku harmi siitä kun Mäentausta loukkaantui jollakin tavalla pelin lopussa että vaihdettiin Hakki ulos, mutta onneks riittää on noita koppareita.. Onkohan Hämis ja/tai Nokkala mukana reissussa jos tarve tulee?
Niin kauan kun J.Luoma on kunnossa ja sisäpeli ei yski niin valitettavan vaikeaa on nähdä että Haimi peluuttaisi Nokkalaa. J.Luoma on varmasti kauden alkaessa ajateltu etusijalle jo ihan sen perusteella että Nokkala on valikoitunut kaksoisedustuksen pelaajaksi.Mites Nokkala, oisko kaverille kokoonpanossa tilaa?
Ulkopelissä varsinkin Vartama haki pari aivan jäätävää koppia. Eipä kyllä ollut muutenkaan tänään valittamista ulkopelissä.
Tällähän pelattiin jo toinen jakso eilen ja ihan hyvin toimi mielestäni kun Nikkanen on etenemisessä käyttökelpoisempi kuin Latvala. Parhaimmassa tapauksessa Nikkanen pääsee ottamaan jo Mäentaustaa/Vartamaa kotiinkin.Latvis ja Nikkanen vaihtavat numeroita mutta muuten näköjään samoilla mennään. Onneksi ei Mäksää sattunut pahemmin.
Kuinka kauan Meriläistä vielä roikutetaan joukkueessa. Mies on täysituho.
Hyvin kirjoitettu. Olen täysin samaa mieltä. Toivottavasti jo huomenna Nikkanen on Meriläisen tilalla ja mielellään koko loppukauden.
Hävettävä esitys. Olen jo aikaisemmin kirjoittanut,että Meriläinen on juokkueelle täysi tuho. Äkkiä mies kokoonpanosta pois. Nikkanen äkkiä tilalle.
Minähän jo olen aikaisemmin kirjoittanut, että Meriläinen ei ole huippujoukkuueen jokeri. Miksi Hakki Imatralla ja Meriläistä roikutetaan täällä. Onneksi ei enää ensi kaudella nähdä.
Wahlsten ei pelannut tänään. Ossin saatte erittäin mielellään takaisin. Täällä ei mitään käyttöä
Onneksi Meriläistä ei tarvitse nähdä ensi kesänä Koplan paidassa. Kyllä oli taas hänelta onnetonta lyöntipeliä Walhstenia odotellessa.