Vakiokokoonpanosta puuttuvat Piiponniemi ja Niemi eli molemmat kopparit.Ei kai siellä ole yhtään varamiestä? Yksi pelaaja vain oudolla ulkopelipaikalla.
Vakiokokoonpanosta puuttuvat Piiponniemi ja Niemi eli molemmat kopparit.Ei kai siellä ole yhtään varamiestä? Yksi pelaaja vain oudolla ulkopelipaikalla.
Olet täsmälleen oikeassaMinä olen käsittänyt että Riku Niemi ja Niilo Piiponniemi ovat ns. ykkösmiehistöä jotka eivät ole kumpikaan kokoonpanossa mutta voin olla väärässä.
Niilo on loukkaantunut. Ja Riku niemen syy on hämärän peitossa joko loukkaantunut tai on Komun koiran kopissa.Minä olen käsittänyt että Riku Niemi ja Niilo Piiponniemi ovat ns. ykkösmiehistöä jotka eivät ole kumpikaan kokoonpanossa mutta voin olla väärässä.
Totta, Jymy ei ole ykkösmiehistöllä liikkeellä, mutta ei voi myöskään puhua varamiehistä, koska Saastamoinen ja Vihanto kärkkyvät paikkaa ykkösrosteriin. Puhutaan ennemmin haastajamiehistöstä. 😁Minä olen käsittänyt että Riku Niemi ja Niilo Piiponniemi ovat ns. ykkösmiehistöä jotka eivät ole kumpikaan kokoonpanossa mutta voin olla väärässä.
Lasketaanko samalla hyvällä logiikalla vain Tuomas Mattila ja Saku Kapanen KPL:n varamiehistöön?Totta, Jymy ei ole ykkösmiehistöllä liikkeellä, mutta ei voi myöskään puhua varamiehistä, koska Saastamoinen ja Vihanto kärkkyvät paikkaa ykkösrosteriin. Puhutaan ennemmin haastajamiehistöstä. 😁
Lasketaanko samalla hyvällä logiikalla vain Tuomas Mattila ja Saku Kapanen KPL:n varamiehistöön?
Kyllä.Lasketaanko samalla hyvällä logiikalla vain Tuomas Mattila ja Saku Kapanen KPL:n varamiehistöön?
Onneksi veikkaa pesisksestä vain tällä palstalla. En ymmärrä lajin voimasuhteita ja todennäköisyyksistä mitään. Noh, jospa se tästä.
No, kiva olla väärässäOn siinä vähän eroa kun kaverilla onnistuu kaikki ja itsellä ei mikään. Eka jakso taputeltu.