Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2021

Minä olen käsittänyt että Riku Niemi ja Niilo Piiponniemi ovat ns. ykkösmiehistöä jotka eivät ole kumpikaan kokoonpanossa mutta voin olla väärässä.
Niilo on loukkaantunut. Ja Riku niemen syy on hämärän peitossa joko loukkaantunut tai on Komun koiran kopissa.

Minä olen käsittänyt että Riku Niemi ja Niilo Piiponniemi ovat ns. ykkösmiehistöä jotka eivät ole kumpikaan kokoonpanossa mutta voin olla väärässä.
Totta, Jymy ei ole ykkösmiehistöllä liikkeellä, mutta ei voi myöskään puhua varamiehistä, koska Saastamoinen ja Vihanto kärkkyvät paikkaa ykkösrosteriin. Puhutaan ennemmin haastajamiehistöstä. 😁

Totta, Jymy ei ole ykkösmiehistöllä liikkeellä, mutta ei voi myöskään puhua varamiehistä, koska Saastamoinen ja Vihanto kärkkyvät paikkaa ykkösrosteriin. Puhutaan ennemmin haastajamiehistöstä. 😁
Lasketaanko samalla hyvällä logiikalla vain Tuomas Mattila ja Saku Kapanen KPL:n varamiehistöön? :D

LBC

Kun täällä arvuutellaan päävastustajien poissaoloja, niin Lönni korvaa Maasturia ainakin tulospalvelun mukaan. Onhan noita poissaoloja Koplallekin siunaantunut, mutta näin melko ratkaisevissa vaiheissa meillä ainakin nyt vähän rauhallisempaa.

Voihan olla lepuutus tai varotoimenpide, isompaa loukkia en tosiaan toivo, Matiaksella oli vaivaa viime kaudellakin

Lasketaanko samalla hyvällä logiikalla vain Tuomas Mattila ja Saku Kapanen KPL:n varamiehistöön? :D

Tumen määräaikainen siirto VIMasta Koplaan on siirtolistan ja oman näköhavainnon mukaan loppunut ja kun siirtoikkuna on kiinni niin Tumea ei kyllä enää tälle kaudelle voi laskea Koplan varamiehistöön.

Kapanen sitävastoin on siirtynyt täyssiirrolla ViMasta Koplaan joten Kapon voinee varmasti laskea varamieheksi.

LBC

No lasketaan Mattila ja Kapo varamiehiksi tai ei, tai rosteriin kärkkyviksi haastajiksi, niin pitää muistaa, että kun kaverit pelasivat, niin voisi sanoa, että koko junnukaarti oli karanteenissa. Eli mä laskisin nuo varamiehistön hätävaramiehistön sijaisiksi. Pisteitä otettiin silti.

Mattila ja Vuorela löivät Kempelelettä vastaan juoksun mieheen :). Taisivat tulla vähän vastustajan avituksella, mutta tätähän tilastot eivät kerro, kun vuosien päästä niitä katsellaan ja mietitään paluun tehneitä pelaajia :)

LBC

Pientä rimpuilua on ilmassa. Pitikö pakolla vaihtaa kolmannella kun Pesu oli vasta tulossa takaisin ykköselle? vai halutaanko varmasti päästä kolmanteen kärjestä tekemällä ylimääräisiä paloja :)
Kukaan ei huuda väärää, Hakki lyö näpin, mutta Ruuska ei mene minnekään...

Onneksi veikkaan pesiksestä vain tällä palstalla. En ymmärrä lajin voimasuhteita ja todennäköisyyksistä mitään. Noh, jospa se tästä.

Onneksi veikkaa pesisksestä vain tällä palstalla. En ymmärrä lajin voimasuhteita ja todennäköisyyksistä mitään. Noh, jospa se tästä.

Juu vähän samaa vikaa.

Koville kova ja muille löysä näyttää olevan Koplan motto tällä kaudella. Takkiauki-syndrooma vaivaa pahasti.

No heräämistä sentään. Tulee seurattua vain pätkittäin mutta molemmilla kerroilla hakki yrittänyt vaihtoa ykkösrajanävyllä ja epäonnistunut. Monta kertaa vielä yrittää?

Nythän se rullaa sisäpeli ihan kivasti.

Jäi vaan huonoon paikkaan lyöntijärjestys kun Saukko löi vikan palon.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.