Pelaajat ja seurat noita Titaniasta katselee ja kellottelee. Mitään keskiarvoa minulla ei ole näihin heittää, mutta tiedän, että Hacklinin pallo räpylästä-heitto ei todellakaan ole Superpesiksen nopeimpia. Käsi on ihan kohtuullisen hyvä, Hämäläisellä se on kuitenkin sarjan parhaita.Tämä on mielenkiintoista dataa. Kellotteletko itse näitä vai käytätkö jotain palvelua aikojen saamiseksi? Mikäli olet itse näitä kellotellut, olisi mielenkiintoista kuulla edes yksittäisiä poimintoja sarjan parhaiden suoritusajoista ja niiden eroista keskivertopelaajaan muissakin pelitilanteissa.
Nään, että pitkässä juoksussa Hacklin jokeripaidassa ainekin 2/3 kaudesta on seuran ja pelaajien kannalta järkevin vaihtoehto. Jossain kohtaa KPL sinne 3-kopparin tontille tarvii kuitenkin päivitystä. Mäentaustaa en sinne sijoittaisi, koska on 2 puolella järkyttävän hyvä.
Jasperi Luomakin voisi varmasti joitain pelejä pelata numerolla 1, joten Tommillekkin tulee ansaittua lepoa.
Näen Nokkalan ainoana vaihtoehtona isossa kuvassa numerolle 3. On niin monipuolinen ja lajitaitava, että jos ei Kouvolassa sitä isoa roolia pikkuhiljaa ala saamaan, niin lähtee muualle breikkaamaan isosti.
Ruuska olisi mielestäni täydellinen numerolle 4, koska pystyy vaihtamaan, kotiuttamaan ja etenemään. On mielestäni parempi ja varmempi mailassa kuin Laakso. Lisäksi Ruuska tuosta saattaa vielä kehittyäkin.
Tuossa kokoonpanossa KPL:n numerot ykkösestä vitoseen pystyisi oikeasti etenemään. En esimerkiksi pitänyt Laaksoa millään etenijänä, vaikka joskus siinä on ihan kohtuullinen ollutkin.
Lisäksi tuollaisella kärjellä loppuisi se vaihtotilanteissa pomppuun ramaaminen, jonka tulokset alkaa olla nähty.
Ulkopeli tulee olemaan tuolla koosteella pitä