Iltoja alajuoksulta. Oon seuranna tiukasti Koplan toimintaa, joukkueita ja pelaajia. Teillä on hieno seura, paljon paremmin hoidettu ja johdettu kun meillä Haminassa. Anteeksi vaan Orola ja Hovi. Pelin henkihän on ja totuus on, että ainakaan lähivuosina Hamina ei nyt pudottuaan pelaa Superpesistä ja vaikka pelaisi, niin ei tule siellä pärjäämään. Kouvola taas tulee jatkossakin toiminnan näin jatkuessa pelaamaan aina pudotuspeleissä, siis kahdeksan joukossa. MUTTA, allekirjoittanut ei usko, että Kouvolan Pallonlyöjät voittaa sitä kirkkainta kruunua, eli pesäpallon suomenmestaruutta ennen kuin tämän hetken pesäpallon Kymenlaakson kaksi parasta junioria, eli herrat Elias Pitkänen ja Miki Likander ovat 3-5 vuotta vanhempia ja tuovat sen voittamisen ja itseluottamuksen kulttuurin Koplan koppiin, mitä ovat tehneet viime vuosina junnujoukkueissa. Olin aikoinaan seuraamassa mm. Ruissalossa HP:n talvitreenejä kun Likander treenasi Forselin Lasun ja Toikan Vesan johdolla ja havainnoin silloin, että tuo on ns. Voittava ja kannustava poika muille ja niinhän siinä kävikin, että seuraavana kesänä Likander ennen Kouvolaan siirtymistä johdatti HP:n historialliselle mitalille E-pojissa. Se on mysteeri miksi siirto Kouvolaan hänen kohdalla tapahtui heti sen jälkeen kun mitali voitettiin, sitä ihmetellään edelleenkin joskus torin kahviteltassa. Se on Koplan onni, HP: huono onni. Mutta se on mennyttä se. Sitten Elias Pitkänen, isä Eero on rakentanut ja kehittänyt pojastaan ns. pelikoneen jo nuorena ja kehitys senkun vaan jatkuu kun saa Likanderin tavoin lisää fysiikkaa. Väitän, että on 3-5 vuoden päästä Suomen paras lukkari ja samaan aikaan Likander on paras koppari ja kärki ja silloin ja siinä vaiheessa arvoisa pesäpalloväki: Kouvolan Pallonlyöjät on Suomenmestari. Olen puhunut, uskoo ken haluaa...