Tänäänkin tehtiin muutama tahallinen palo ajotilanteessa, mutta kerran Hakki löi viimeisellään matalan keskipompun, joka pomppasi pahasti linjapelaajan edessä ja juoksu.
Milloin Iiro Haimin sopimus Koplan kanssa julkistetaan? Tietääkö kukaan? Vasta sitten, kun kausi on ohi? Onko kenelläkään ns. varmaa tietoa?
Jos joku väittää tämän päivän peliä tylsäksi, ei ymmärrä pesiksestä yhtään mitään. Tänään kesän paras tunnelma ja kuuluttaja oli loistava.
Kotivoitoilla😃Siihen nähden, että Kouvolassa pelattiin, niin peli oli varsin viihdyttävä. Muutama niin hyvä rajapomppukin nähtiin, että niillä olisi vaihto tullut jollain muullakin kentällä. Muutamaa ekan jakson häpläystä ja harhaheittoa lukuun-ottamatta loistavaa ulkopeliä molemmin puolin. Sarja ratkennee vasta viidennessä pelissä.
Ainut lukkari kentällä. Se toinen..Olihan Kivipelto myös aika vakuuttava lautasen ääressä.
No juu. Ei muuta kun paistelet makkaraa. Kokeilet vaikka jalkapalloa. Se on ihan jees😊Onko tietoa on Kouvolan selostaja täysiverinen romaani ja vain puoliksi? Ääni värisee niinkuin ravien loppusuoralla.
Itse tykkään pesäpallosta sen takia, että lyöjän ratkaisu on yllätys katsojalle. KPL:n pelissä sitä tärkeää elementtiä ei pomppupelin takia ole. Tylsää.
Missään ei ole tehty pohjatöitä niin hyvin kuin Kouvolassa.Siksi hiekkatekonurmi on kestänyt todella hyvin.Siihen nähden miten täällä kerrotun perusteella KSS-Areenalla pelattavat ottelut ovat tylsiä on Koplan kotipelien katsojamääriä vaikea käsittää. Itsekin tulee köytyä vaikka en mikään varsinainen fani olekkaan. Tai toistepäin on vaikea käsittää miksi niillä kentillä joilla pelataan kiinnostavaa pesistä käy yleisöä niin vähän.
Tietty osa Koplan yleisömääristä selittyy menestyksellä mutta kuinka paljon jengiä kävisikään jos Kopla pelaisi kiinnostavia otteluja ja menestyisi
P.S. Muuten olen sitä mieltä, että KSS-Areenan pinta pitää uusia ajallaan ja samalla tehdä pohjatyöt nykynormien mukaan.
Kaikilla pelaajilla erilaisia teippaukset jotka tukevat niin lyömistä kuin kiinniottoa sekä heittoa.Ei ole käsivammaa.Onkohan Mäentaustalla kädessä (ranteessa) jotain vammaa. Aika vahvat teipit näytti olevan. Spekuloitiin tällä, kun ei lyönyt ollenkaan yhtä suosikkilyönneistään eli kentällemenopomppua?! Että voisiko ranne olla niin kipeä, että se estäisi pompun lyömisen, mutta kestää kuitenkin normi pystäriä lyödä.
Missään ei ole tehty pohjatöitä niin hyvin kuin Kouvolassa.Siksi hiekkatekonurmi on kestänyt todella hyvin.
Kyllä se normien mukaan tehty,olin sitä itse asentamassa.Mattoon on hiekka harjattu tiukasti kiinni.Ja asiasta toiseen,en ymmärrä mitä pahaa on kimmoisassa kentässä,ei se mikään suo pidä olla.Pomppulyönti on taitolyönti.Silloin kun nykyisen hiekkatekonurmen pohjat on tehty nykyään KSS Energia Areenaksi kutsutulle kentälle ei käsittääkseni ollut selkeää normia miten se kuuluu tehdä. Voi olla, että sen takia hiekkatekonurmi on kestänyt pitkään tai sitten on joku muu syy tai syyt.
Yhtäkaikki nykyään normit käsittääkseni on joten kun pinta uusitaan pitää noudattaa nykyisiä normeja myös pohjien osalta, voihan siitä kentästä silti tulla kimmoisa mistä noita tietää.
Kyllä se normien mukaan tehty,olin sitä itse asentamassa.Mattoon on hiekka harjattu tiukasti kiinni.Ja asiasta toiseen,en ymmärrä mitä pahaa on kimmoisassa kentässä,ei se mikään suo pidä olla.Pomppulyönti on taitolyönti.
Kyllä se normien mukaan tehty,olin sitä itse asentamassa.Mattoon on hiekka harjattu tiukasti kiinni.Ja asiasta toiseen,en ymmärrä mitä pahaa on kimmoisassa kentässä,ei se mikään suo pidä olla.Pomppulyönti on taitolyönti.
Ok. Onko sulla tietoa tai hyvää arvausta, että miksi Mäentausta ei lyönyt ollenkaan pomppua kentällemenolyöntinä? Käsittääkseni vielä tälläkin kaudella ollut hänen suosikkilyöntejään. Kentällemeno (3/8) meinasi olla vaikeaa, niin itse odottelin kokoajan, että milloin koittaa edes väliin pomppua lyödä. Vai onkohan tuo lyönti vain jotenkin kokonaan kateissa Tommilla tällä hetkellä eikä ole itseluottamusta lähteä edes pomppua koittamaan.Kaikilla pelaajilla erilaisia teippaukset jotka tukevat niin lyömistä kuin kiinniottoa sekä heittoa.Ei ole käsivammaa.
Pari pomppua Tommi alkuun löi, taisi kaikki painua laittomiksi. Ei tainut eilen olla pomppupäivä😊Ok. Onko sulla tietoa tai hyvää arvausta, että miksi Mäentausta ei lyönyt ollenkaan pomppua kentällemenolyöntinä? Käsittääkseni vielä tälläkin kaudella ollut hänen suosikkilyöntejään. Kentällemeno (3/8) meinasi olla vaikeaa, niin itse odottelin kokoajan, että milloin koittaa edes väliin pomppua lyödä. Vai onkohan tuo lyönti vain jotenkin kokonaan kateissa Tommilla tällä hetkellä eikä ole itseluottamusta lähteä edes pomppua koittamaan.
Toinen asia mitä ihmettelin, niin Nokkalan kiirettä välillä lähteä ensimmäisen(?) lyönnin jälkeen jo kopilla pois, eikä jäänyt kopittelemaan lisää, kun kaveri edestä tiputettiin kakkospesälle asti. Yleensä toimitaan näin. Nyt ainakin kerran, vai pari, joutui Mäentausta tuhlaamaan lyönnin kopitteluun.