Kyllä oli tosiaan huono peli Koplalta, mutta kaikki kunnia Pattijoelle. Kososen johdolla he löivät palloa todella hyvin ja selkeästi parempi joukkue voitti eilen. Onneksi Koplan tuskin tarvitsee pelata heitä vastaan pleijareissa, sillä joukkue on nousussa ja paineettomana vaarallinen vastustaja. Heillä on loppukaudella vaan voitettavaa ja riittävästi kokeneita pelaajia ottamaan voittoja, jos niitä tarjotaan.
Koplalle tämä pisteetön tappio oli huono asia, mutta nyt ainakin pelataan jatkosarjassa loppuun asti ja merkityksettömiä pelejä tuskin tulee ennen pleijareita. Mä näen tässä tappiossa sen hyvän asian, että nyt tämä huono peli ”maksoi” paljon vähemmän kun pleijareissa ja tämän käsittely tekee taas pääkopalle hyvää. Mikään ei tule ilmaiseksi ja tämä lisää oikein käsiteltynä henkistä pääomaa loppukautta ajatellen!
Mä en ole tappiosta huolimatta huolissani torstain Vimpeli-pelistä. Luulen, että joukkue on nyt paljon valmiimpi, kun superissa/kotareissa tulleen nihkeän voiton jälkeen. Oulun pohjakosketuksen jälkeen esitys oli Haminaa vastaan todella kova, mutta nyt on vastassa Suomen paras pesäpallojoukkue.