Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2017

Viestejä
1,205
Vs: KPL 2017

Ehkä ei kuitenkaan sanoi:
Meriläisellä on sopimus voimassa Kempeleen kanssa ja alla surkeampi kausi kuin Korella. Rönkkö, Sotkamon kasvattina, haluaa kuulemma palata kotiin niin kuin Ossi vuosi sitten. Nämä eivät siis ole ensi kaudelle saatavissa.

Kaikki tässä vaiheessa on spekulointia. Haluaako Rönkkö olla mielummin Sotkamossa R.Korhosen varjoissa tai Ossi Meriläinen pelata mahdollisesti ykköspesistä?
 

Kouvolan betoni ja jää

Vs: KPL 2017

No, kaikkihan jonottavat Kouvolaan. Harva sinne valitaan.
 

työhakemuksen kääntöpuoli

Vs: KPL 2017

Sellainen lyöjäjokeri olisi nyt tarpeen jolta onnistuu kiitettävästi keskipomput ja tarvittaessa myös rajoille.

Korhonen äkkiä takaisin sinne mistä tulikin.
 
Viestejä
12,976
Vs: KPL 2017

Tihonov sanoi:
Huhut Juha Korhosen kotiuttamistaidon katoamisesta ovat vahvasti ennenaikaisia.

Tänään tuli onnistuneet napsut aikalailla hyvään kohtaan Korelle. Viimeisen tasoittavan viimeinen lyöjä ensin yksi lyöty ja sit vielä 1+2. Luulin jo kun Laakso jäätyi kakkoselle Koren ekassa lyönnissä, että Kopla häviää jakson. Mitä vielä - aina kannattaa pelata loppuun asti.

Mutta oli iyllä tosi lähellä että eka jakso olisi jäänyt voittamatta ja sen perusteella mitä Kossu esitti ulkona ekalla jaksolla - viimeistä kolmea lyöntiä lukuunottamatta - olisi ottelun kulku voinut olla kovin toisenlainen.

Jotain uutta pitää Ilmajoen reissulle ehkä keksiä - esim kaikki saisivat herätä sisällä Laakson tasolle = olemaan oman tekemisen maksimissa. Luulen, että Pitkänen antaa vastedes Laakson lyödä kaikki lyönnit jos takapesät ovat täynnä eikä käske kentälle niinkuin ekan jakson ekassa ja tokassa vuorossa.
 
Viestejä
1,205
Vs: KPL 2017

Tihonov sanoi:
Huhut Juha Korhosen kotiuttamistaidon katoamisesta ovat vahvasti ennenaikaisia.

Hyvä näin. Kore todella teki tänään sen, mitä häneltä on odotettu: käänsi sysipaskan jakson yksilösuorituksella voitoksi ja Kopla meni siitä menojaan. Ei Kossu ole vielä lyöty, mutta nyt Kopla on herännyt pleijareihin ja keskiviikkona lyödään paljon juoksuja. Jos Kossu olisi tuon jakson vienyt, niin tästä olisi voinut tulla vaikeaa.
 
Viestejä
574
Vs: KPL 2017

Mun mielestä se Koren lyönti oli huono sammakonloikka lyönti. Ainoastaan polttajan aavistaminen keskelle pelasti läpilyönnin siitä.
 
Viestejä
1,076
Vs: KPL 2017

Nilkuttaja sanoi:
Mun mielestä se Koren lyönti oli huono sammakonloikka lyönti. Ainoastaan polttajan aavistaminen keskelle pelasti läpilyönnin siitä.
nyt lasketaan vain voitot. Tyyli on vapaa. HOSAA!!!!
 
Viestejä
1,205
Vs: KPL 2017

Nilkuttaja sanoi:
Mun mielestä se Koren lyönti oli huono sammakonloikka lyönti. Ainoastaan polttajan aavistaminen keskelle pelasti läpilyönnin siitä.

Mä en ainakaan ota Korelta mitään pois, vaikka menee 8 pompulla, jos lopputulos on läpäri ja jaksovoitto!
 
Viestejä
12,976
Vs: KPL 2017

Nilkuttaja sanoi:
Mun mielestä se Koren lyönti oli huono sammakonloikka lyönti. Ainoastaan polttajan aavistaminen keskelle pelasti läpilyönnin siitä.

No olihan se koko Koren lyöntivuoro Kossuota heikointa ulkopeliä koko jaksossa. Mutta tulosurheilua ja tulos ratkaisee. Tuliko se ekan lyönnin juoksu kun Hakomäki ei saanut palloa kestämään räpylässä vai muistanko väärin?

Varmaan aika moni luuli että yritetään saumaa tai pussaria varsinkin kun Pitkänen melko selvällä merkillä näytti Latvalalle kakkoselle, että pysytään pesässä. Oliko pitkä kolmosraja- vai jatkepomppu sitten sovittu vai kokeneen Koren oma ratkaisu tilanteessa jossa tarvittiin vähintään juoksu jotta vuoro jatkuisi ja oli yksi lyönti jäljellä olisi kiva tietää.

Kyllä se lyönti sen verran pomppasi, että juoksun arvoinen mutta ne loput kaksi tulivat kyllä vähän lahjana. Yli-Hirvelä oli kyllä aika kuumana linjalle siitä linjan liikkeestä. Pitää katsoa Vineosta miltä se näyttää kotipesän takaa kun kakkospuolelta se läpi asti meno vähän yllätti.

Moni olisi lyönyt tuossa toivotaan toivotaan pussarin tai jonkun epämääräisen jos se putoaisi takanurkkaan lyönnin joten propsit Korelle valinnasta.
 

aivan totta

Vs: KPL 2017

Nilkuttaja sanoi:
Mun mielestä se Koren lyönti oli huono sammakonloikka lyönti. Ainoastaan polttajan aavistaminen keskelle pelasti läpilyönnin siitä.

Koren ekan jakson lopun lyödyt tuli kaikki Kossun haparoinnista. Ensimmäinen selvän palon kiinniottotilanteessa kotipesään. Toinen, kolmas ja neljäs Tuohisaaren pahasta pelinlukuvirheestä 3-jatkeella. Käsittämätön emämunaus. Tai en toki teidä olisiko siinä pitänyt 3-pesävahdin leikata syötöstä myös keskelle päin. Joka tapauksessa luukku pääsi harvinaisen pahasti auki.
 
Viestejä
1,205
Vs: KPL 2017

Miten Ossi Meriläisen comeback? KeKi tippui eilen ja tuskin Ykköspesis maistuu lyöjäkuninkaalle tässä vaiheessa uraa. Mun puolesta mahtuisivat Koren kanssa molemmat joukkueeseen, mutta talouspuoli voi olla toista mieltä.
 

Kille.,.,.,.

Vs: KPL 2017

Melkoinen lehdistötilaisuuspaikka juu löydetty. Vapisevalla käsikameralla tosin nykyään kuvataan elokuviakin mutta oishan puheesta kiva saada selvää.
 
Viestejä
998
Vs: KPL 2017

Jäähallin aulassa näköjään kuvattu, oiskohan ollut taitoluistelijoiden harkat menossa, tuskin hoki-miehet tuon musiikin tahtiin treenaa
 
Viestejä
4,108
Vs: KPL 2017

KPL ei tarvitse kahta puhdasta lyöjäjokeria. Nykyinen sabluuna on hyvä, jossa on kaksi etenijää jokereina ja numerolla kotiuttavia on iso joukko Laakso ja Latvala etunenässä. Teoriassa saatavilla olevista jokereista on oma järjestykseni: Rönkkö, J Korhonen, Meriläinen. Minulla on mielikuva, että seuraan tulevat uudet pelaajat pelaavat toisen kauden ensimmäistä paremmin, joten Koren jatko olisi ihan harkitsemisen arvoinen ratkaisu, koska Rönkköä ei saatane ja hänelläkin seuran vaihto ei välttämättä heti tuottaisi yhtä hyviä tuloksia kuin tänä kesänä Imatralla.
 
Viestejä
1,205
Vs: KPL 2017

Appaz sanoi:
Huh mikä lehdistötilaisuus! Nyt herätys Koplan mediaosasto!!!

Kopla on käsittääkseni tehnyt päätöksen (menneiden vuosien huomautusten vuoksi...), että se ei enää tuota lehdistötilaisuuksia julkisuuteen.
 

oliver

Vs: KPL 2017

Mitäs huomautuksia niistä tullut? Ehdottomasti pitäisi kuvata jo sen takia, ettei niitä tarvitsisi vierasjoukkueen sivuilta katsella.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös