No just niin Levity@. Tässä naputtelin samaan aikaan tätä: Ei niitä turvavälejä nytkään kyllä valitettavasti noudateta. Vaikka sinne pääsisi vain 1/10 täyttöasteesta, ja se kymmenesosa pakkautuu yhteen paikkaan, homma vain ei ole tarkoituksenmukaista. Minusta pitäisi ottelutapahtumissa vain kylmäverisesti vahtia, että turvavälit seurueiden välille oikeasti syntyvät. Ja ehkä vieläkin tärkeämpää: että tauolle poistuessa ei tuu kauhea ryysis käytäville. Jopa tauon pidentämistä voisi harkita. Koska jos vartissa pitää päästä sekä hyviin asemiin vessajonoon että ehtiä ostaa makkara ja palata omalle paikalle, niin eihän se tuosta mihinkään muutu, koska nopeat syövät hitaaat ja jokainen sen tajuaa.
Jos taas kaikki nämä kuviot ovat ihan oikeasti kunnossa, sitten voisi vaikka pikkuisen nostaa täyttöasettakin. Enkä panisi pahakseni kasvomaskisuositustakaan, jos se on tae siitä, että kausi saadaan kivasti päätökseen ja yleisöt mukaan. Itse olen testannut muutamia nyt viime aikoina liikkuessani pakkotilanteissa liikennevälineissä pääkaupunkiseudulla, ja trikoopuuvillainen hengittävä on kirkkaasti kivoin käyttää. Kyllä se pärskeet pysäyttää, ja mulle se riittää kyllä.. Valitettavasti tekokuitu- tai paperimaski on älyttömän ikävä käyttää, mutta puuvillaista ei liiemmin huomaa.