Joo, kyllä on soveltamiset ja säveltämiset taas huipussaan, ku seuraa näitä juttuja....
Katsomoonhan vois periaattees tulla 998 ihmistä, jos jokainen istuu vaan toinen pakara penkissä kiinni? Sillonhan se on vaan ikään kuin puolella perseellä istuva.... 😄😂 Sitten se 2 metrin suojaväli ja toinen 998 hengen porukka!! Vola! 🤣
Nyt vaan unohtuu, notta näähän on turvallisuuden ja terveyden takia tehty, ei huvin päiten, tai kenenkän kiusaks tahallaan!
Esim. toi Linnanmäen sovellus ei millään ole mun mielestä enää sääntöjen puitteissa! Se on just se täälläkin mainittu itsekkyys, oma perse etuna... Kunhan minä ja me saadaan rahaa ennen kaikkea ja sitten tehdä mitä minua huvittaa! Sitten kuitenkin samat persoonat FB:ssa hurskastellen päivittelee, kun joku 70-v oli nähty päiväkävelyllä koiran kanssa....
Pitäs joku vastuu olla omaskin tekemisessä. Vaikka nyt huomisesta lähtien kaikki rajotukset purettais, niin en mä ainakaan uskaltas mennä täyteen ahdettuun katsomoon, jossa vieruskaveri yskii ja paskoo vieres.... 🙄 Kun sekin on vaan fakta ja nähtyä, ettei näitä alkeellisimpiakaan ohjeistuksia läheskään kaikki noudata! Vieläkään, 2 kk:n jälkeenkään....
Mä pidin ittestään selvyytenä, notta 1.8 asti ainakin pelataan tyhjille katsomoille, jos pelataan? Eihän Tangomarkkinoitakaan järkätä 499 hengelle? Tai jollain sovelluksella, notta 499 tangokadulla ja 499 Areenalla jne jne. Sitten tangoillaan 2 metrin välein....
Sitte loppuun niinku EK:n kyselytunnilla, se kysymys! Sanokaas nyt sisäpiiriläiset, jotka tiedätte kaikesta kaiken, miten se käytännös menee?
Oli se lukema 499 tai vaikka 376 niin miten peliin pääsevät määritellään? Jos on myyty jo vaikka 533 kausaria? Ketkä jää pois? 🤔