Jymy on kyllä aina askeleen edellä, eivät tee vääriä valintoja. Ovat ensikin vuonna finaaleissa.Jymyn ulkopeli on sen verran rautaa ja Keski-Petäjä on sen verran ketterä pieniä hakemaan niin riittää vallan mainiosti.
Jymy on kyllä aina askeleen edellä, eivät tee vääriä valintoja. Ovat ensikin vuonna finaaleissa.Jymyn ulkopeli on sen verran rautaa ja Keski-Petäjä on sen verran ketterä pieniä hakemaan niin riittää vallan mainiosti.
Näimpä ja Kuosmanen kesällä mainitsikin haastattelussa syöttölinjan korkeuden ja hieman vaatikin sen pysymistä tulevalle kaudelle. Tämä alle viivaa sitä heidän askeleen edellä olemista.Jymy on kyllä aina askeleen edellä, eivät tee vääriä valintoja. Ovat ensikin vuonna finaaleissa.
No miksi sitten lähtivät menestyksen perässä Sotkamoon? Niin.eli eivät tule menestyspotentiaaliseen joukkueeseenkaan tekemään sitä menestystä? sellaisella asenteella on paikat aika vähissä. Enkä kyl ihan niin usko olevankaan.
Tjaa, ettei vaan kävisi perinteiset ”kolmoskorin lukkarit” ja Keski-Petäjä yllättäisi ensi kesänä monet.Ei kai kukaan vakavissaan usko Keski-Petäjän paikkaa an Komulaisen ees sinnepäin?
Jymy ei finaalissa tuolla uudella Lukkarilla pelaa.
No kukapa tietää? menestyskö olisi ainoa, tai ylipäätään syy?No miksi sitten lähtivät menestyksen perässä Sotkamoon? Niin.
Vain henkilöt tietävät sen. Luulen kuitenkin, että kyllä Kiteellä molemmille maksettiin ihan huomattava korvaus ja olisi maksettu.No kukapa tietää? menestyskö olisi ainoa, tai ylipäätään syy?
En minä mistään mitään tiedä, mutta mutuillen voi arvailla ettei Pekkinen tai Purmonen ole tulossa Kiteelle takaisin. Ainakaan ennen menestystä. Saman rahan saa muualla, mutta ennen kaikkea sitä menestystä.
Aikalailla " silmät ja korvat ummessa" asioiden tarkastelua.Todellakin niinkuin itseäsikin arvioit - ei tietoa mistään ja mutuilemalla.Koeta jaksaa kärsivällisesti odottaa,Kiteen Palloon tulee kovia pelimiehiä - tarvittaessa muitakin kuin paluumuuttajia,tai omia kasvatteja.En minä mistään mitään tiedä, mutta mutuillen voi arvailla ettei Pekkinen tai Purmonen ole tulossa Kiteelle takaisin. Ainakaan ennen menestystä. Saman rahan saa muualla, mutta ennen kaikkea sitä menestystä.
Tosin eivät olisi ekat oman kylän pelaajat, jotka lähdettyään pelaavat vielä pitkähkön uran loppuun muualla, kuten Järvisen Ana, OJ Makkonen, Rudi Monni, Rahusen Simo ym.