Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo-90 2023

Mä olen koko ajan ajatellut niin, että Pekkinen ja Purmonen ovat nyt pari kautta ”lainassa” Jymyssä. Kehittyvät ja pelaavat ratkaisurooleissa täällä, minkä jälkeen he palaavat Rantakentälle Ekon alaisuuteen auttamaan Kiteetä sinne mitalipeleihin. Vaikka en haluaisikaan päästää näistä irti, niin juuri noinhan tuon pitäisikin mennä, jos halutaan palauttaa Pohjois-Karjalan pesisvaltikka sinne, minne se kuuluu.
Tästä kuullut paria versiota, että tulisivat takaisin. Täytyy odottaa ja se on heidän oma päätös. Tuskin ovea suljetaan, jos tänne mielivät 😊

Peli oli todella raikasta! Ei vain riittänyt vielä voittoa ottamaan. Kuitenkin jokainen piste minkä hiukasta saa on todella hyvä suoritus!
Harmittavasti superissa/kotarissa Roope jäi liian vähälle työlle.
Hyvä peli. En muuten tällaista peliä ole nähnyt, koskaan. Todella outo. Otetaan jakso mukaan, vaikka voittokin olisi ollut tarjolla. Toivottavasti Latulla ei mitään vakavaa, on ollut kiva katsoa viime pelejä. Kauppinen loistava ja Topiaskin selvisi hyvin ottaen huomioon tilanteen. Tästä hyvä jatkaa ja Eko tuskin saa potkuja 😂

KiPan pelisuunnitelma oli selvä. Purmoselle vaan 2-rajaan merkattuja pommeja vaihtotilanteessa. Tuotti tulosta yhden jakson verran. Pirteä esitys KiPalta, en ois ihmetelly jos ois enemmänkin pisteitä Hiukasta hakenut.

Tärkeä piste! Ja olihan tuo erinäköistä asenteelta. Yksi synkkä ulkovuoro, jossa kyllä Jymy löi myös hyvin. Uskon, että hyvällä tiellä ollaan pitkällä tähtäimellä. Tuskin tässä mitalia vielä syksyllä tai välttämättä parina seuraavanakaan juhlitaan, mutta luotan Ekoon. Olkoon sitten kipalaisen tyhmyyttä tai ei 😂

Olen ymmärtänyt ettei pelisuunnitelmasta kannata siirtyä kesken pelin, edes pommittamaan Roopea.. Roope on kuitenkin aikamoinen palloilulahjakkuus verrattuna moneen kentällä olleeseen.. järkevää se oli Partaselta.
Erikoista on Lehikoisen ja Purmosen räpylävirheet? Mistä ne kertovat?

Eka jakso yllätyksellistä ja iloista peliä. Muutakin kuin koppi/väli -yrityksiä. Nyt oli fiilistä. Olkoon vaikka alkuuhuumosta, mutta tämä näytti nyt siltä miltä pitikin. Ja ekstrana vielä jaksovoitto!
Tässähän tuli vähän mieleen Petri Pennasen pelityyli pelinjohtajana. Aika lyhyellä aikavälillä vielä. Tätähän täytyy päästä näkemään lisää, vielä kun Kettunen saadaan takas ja nythän meillä valmis kakkoskärki. Olin vähän jo ihmeissäni. Ensin Lattu, sitten Matu.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.