Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo-90 2023

Olen nähnyt muutaman Partasen johdossa pelatun A-poikien pelin. Ei ollut kaunista kuultavaa.
Tässä piilee se jonkinlainen vaara, nyt on johdettavana ihan aikuisia miehiä, kaikki eivät välttämättä sulata kaikkea. Toivottavasti terävimmät särmät hieman hiotuisi. Itsekkin olen aika monta Ekon johtamaa peliä nähnyt.

Mä olen koko ajan ajatellut niin, että Pekkinen ja Purmonen ovat nyt pari kautta ”lainassa” Jymyssä. Kehittyvät ja pelaavat ratkaisurooleissa täällä, minkä jälkeen he palaavat Rantakentälle Ekon alaisuuteen auttamaan Kiteetä sinne mitalipeleihin. Vaikka en haluaisikaan päästää näistä irti, niin juuri noinhan tuon pitäisikin mennä, jos halutaan palauttaa Pohjois-Karjalan pesisvaltikka sinne, minne se kuuluu.
Tää on todella hyvin sanottu! Kun tietää miten iso esikuva Eko on molemmille herroille niin en pidä todellakaan ihmeenä, että tulevat takaisin tuon visiitin jälkeen. Arvokkaat vuodet kehittyvälle pelaajalle.

Eikö hän valmentanut A-pojat suomenmestareiksi?
Hopealle Ekon johdolla 2015 ja 2016. Mestaruudet tuli 2017 Yli-Saunamäen Antin ja 2019 Havukaisen Sakun (Lohen pelinjohdossa nykyisin) ollessa PJ. Kokoonpanot oli aika messevät monta vuotta tuossa ajanjaksolla.

Tilanne täysin erilainen nyt Ekolle. Tänään tuskin nähdään mitään ihmeitä vielä Hiukassa.

Ettei vaan kävisi Kohoset...Jos Partanen osoittautuu ratkaisun sijasta ongelmaksi, silloin nähdään näytelmän toinen näytös eikä se välttämättä ole kiteeläisten mieleen.
Mielessäni olen aavistellut, vaikka en ole sitä tänne palstalle levittänyt, että Manse-keississä Kohonen nolaa itsensä pahemman kerran. Sama vaara on Ekon kanssa. Ettei vain tulis toinen tohelo...

Vaikka pelaajana on [ollut] omalla paikallaan valtakunnan kärkeä, ei ole ollenkaan Viistopolkumiehen palstalla kuulutettu, että olisi loistava pelinjohtaja.

Mielessäni olen aavistellut, vaikka en ole sitä tänne palstalle levittänyt, että Manse-keississä Kohonen nolaa itsensä pahemman kerran. Sama vaara on Ekon kanssa. Ettei vain tulis toinen tohelo...

Vaikka pelaajana on [ollut] omalla paikallaan valtakunnan kärkeä, ei ole ollenkaan Viistopolkumiehen palstalla kuulutettu, että olisi loistava pelinjohtaja.
Joo, ja edelleen ennenkuin taas tietäjät tuomitsee, annetaanko edes pieni mahdollisuus näyttää ;)

Hopealle Ekon johdolla 2015 ja 2016. Mestaruudet tuli 2017 Yli-Saunamäen Antin ja 2019 Havukaisen Sakun (Lohen pelinjohdossa nykyisin) ollessa PJ. Kokoonpanot oli aika messevät monta vuotta tuossa ajanjaksolla.

Tilanne täysin erilainen nyt Ekolle. Tänään tuskin nähdään mitään ihmeitä vielä Hiukassa.
No tämän toteaminen ei vaadi Einsteinia :)

Joo, ja edelleen ennenkuin taas tietäjät tuomitsee, annetaanko edes pieni mahdollisuus näyttää ;)
Kovasti tuntuu, jotkut odottavan epäonnistumista 😂 En itse odota mitään ihmeitä tulosten valossa. Ainakin nyt kolme peliä, et saattaa tulla 0 pistettä. Sen jälkeen pitää tulla jo pisteitä ja varmasti tuleekin. Raikkaampi peli-ilme ja omille junioireille lisää näytönpaikkaa, niin olen tyytyväinen. Tavoitteet on siellä myöhempänä, ei tässä kaudessa. Nämä omia huomioita.

Kovasti tuntuu, jotkut odottavan epäonnistumista 😂 En itse odota mitään ihmeitä tulosten valossa. Ainakin nyt kolme peliä, et saattaa tulla 0 pistettä. Sen jälkeen pitää tulla jo pisteitä ja varmasti tuleekin. Raikkaampi peli-ilme ja omille junioireille lisää näytönpaikkaa, niin olen tyytyväinen. Tavoitteet on siellä myöhempänä, ei tässä kaudessa. Nämä omia huomioita.
Hyviä huomioita, taas. Uskotaan me KiteenPalloon...arvostelijat tuskin loppuvat ;)

Toimituksemme kommentti Kiteen pelinjohtajan vaihdokseen

Isohko asiavirhe, jolla hämätään ainakin ei niin tarkkaan KiPas seuranneita, että Eko olisi siirtynyt kauden edetessä kaarelle.

Oli yhden pelin kakkospelinjohtajana noin kuukausi tai puolitoista sitten Sirviön sairastumisen vuoksi.

Näytti hyvälle. Ja pelaajat tsemppas toisiaan Ekon kanssa. Mielenkiintoinen pelityyli sisällä, oli jotain uutta ja muuta. Tykkäsin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.