Mutta esimerkkinä tästä, mikä vituttaa, niin tuolla moni kirjoittelee ikään kuin oletuksella, että kaikki Mansen fanit olisivat puolustelleet Vihtkarin touhuja, vaikka itse olen nähnyt tasan yhden näin tekevän.
Varmaan on niinkin, että täällä tuppaa tapahtumaan niin, että jotkut (meistä
) itsekussakin ketjussa omii itselleen "me ...läiset" -aseman, mikä sitten ja välillä ihan ymmärrettävästikin voi välillä pänniä muita, sekä omissa että vieraissa ketjuissa. Toisaalta olen itse ottanut linjan, että tunnustan avoimesti väriä ja teen selväksi allekirjoituksessa, mikä ensisijainen fanituksen kohde on, silläkin uhalla, että jonkun mielestä se on liiallista intoilua ja itsekorostusta. Ja tuosta pointistasi: mulle myös esimerkiksi valkeni vasta nyt, että nimimerkki
@Taktinen häpläys kuuluu Mansen kannattajiin. Ei näitä ketjuja aina niin kauhean tarkasti lue ja valitettavasti ärsytyskynnyksen jo ylittäneet tulee joskus parhaiten huomanneeksi, vaikka niitä yrittäisikin välillä älä huomio-napilla työntää omasta näkökentästään pois. Mutta siis: hyvä homma, että olet kehissä!