Olen useita vuosia joutunut seuraamaan Pulliaisen touhuja sekä Ykkös- että Superpesiksessä, ja sen perusteella totean, että KeKi saa riesakseen pelinsekoittajan. 😢
Olen useita vuosia joutunut seuraamaan Pulliaisen touhuja sekä Ykkös- että Superpesiksessä, ja sen perusteella totean, että KeKi saa riesakseen pelinsekoittajan. 😢
Tuo oli varmaankin vitsi, että Pulliainen olisi yksi parhaista pelinjohtajista. Mielestäni hän on paras pelinsekoittaja.Pulliainen on yksi parhaista pelinjohtajista, mutta valitettavasti ei hänkään ihmeisiin pysty. Tuolla materiaalilla ei vaan taistella juuri mistään. No ehkä ihan huippukaudella kilpailijoiden epäonnistuessa pudotuspelipaikasta. Siksi ei ollut mitään järkeä käyttää paljon rahaa pelinjohtajaan, koska ei ole putoamisen vaaraa.
Into oli näköjään kova heti ensimmäisessä viestissä foorumille. Jotta niitä tarjoutuisi vielä mahdollisuus kirjoittaa lisää, kannattaa jatkossa keskittyä hieman asiallisempaan keskusteluun ja jättää naapurin ketjussa trollaaminen pois. Kiitos.
Todella harmi että Keki Lippo harjoituspeli ei toteutunut. Se on selvinnyt ettei syy ollut Lipossa. Lippo olisi halunnut pelata ja niin myös kempeleläiset ja oululaiset. Eli Keki:n johdon pitäisi kertoa. Nyt jää elämään tuo ajatus ettei Keki tohtinut pelata Lippoa vastaan. Minusta ei tässä vaiheessa ole tärkeintä voitto vaan hyvät harjoituspelit tulevaa kautta ajatellen.
Suoraan Samille vaan tarpeeksi palautetta asian tiimoilta. Eiköhän tuo lopulta avaudu.
Sami Saloranta, manageri
sami.saloranta (at) kempeleenkiri.fi
040-7454136
Tämä on yksi ihmeellisimmistä selityksistä tai selitys-yrityksistä joita olen lukenut. Olen nähnyt muistaakseni joka ainoan 2000-luvulla järjestetyn Lipon ja KeKi:n välisen ottelun mutta yhdessäkään niistä en ole nähnyt fanien olleen toistensa riveleissä kiinni (vai puhutaanko tässä joukkueiden pelaajista?). Sen sijaan molemmilla pelipaikoilla tunnelma on ollut poikkeuksellinen positiivisessa mielessä ja kummallakaan pelipaikalla en ole vastaavaa tunnelmaa samalla ajanjaksolla nähnyt. Tästä poikkeuksena ehkäpä pve-sarja Raksilassa vuonna 2009 KPL:ää vastaan, muuten on ollut vaisumpaa, molemmissa katsomoissa.Mangaerihan kertoo taustat, jos hän katsoo tarpeelliseksi. Mitään velvollisuutta siihen ei ole. Ehkä hyvä, ettei peliä järjestetty. Näin korona-aikana ei olisi nimittäin näyttänyt hyvältä, kun innokkaimmat lippolaiset ja kekiläiset on toistensa riveleissä kiinni.
Tämä on yksi ihmeellisimmistä selityksistä tai selitys-yrityksistä joita olen lukenut. Olen nähnyt muistaakseni joka ainoan 2000-luvulla järjestetyn Lipon ja KeKi:n välisen ottelun mutta yhdessäkään niistä en ole nähnyt fanien olleen toistensa riveleissä kiinni (vai puhutaanko tässä joukkueiden pelaajista?). Sen sijaan molemmilla pelipaikoilla tunnelma on ollut poikkeuksellinen positiivisessa mielessä ja kummallakaan pelipaikalla en ole vastaavaa tunnelmaa samalla ajanjaksolla nähnyt. Tästä poikkeuksena ehkäpä pve-sarja Raksilassa vuonna 2009 KPL:ää vastaan, muuten on ollut vaisumpaa, molemmissa katsomoissa.
Ehkäpä nimimerkillä Pystärilaaka on tiedossaan jokin erityinen syy olettaa että nyt olisi menty jopa käsirysyihin?