Hyvä kysymys. Sitä sinun pitää kysyä Suekilta.Niin mikä tämä "toinen puoli" on, ja miksi Suek olisi kieltäytynyt tutkimasta asiaa?
Hyvä kysymys. Sitä sinun pitää kysyä Suekilta.Niin mikä tämä "toinen puoli" on, ja miksi Suek olisi kieltäytynyt tutkimasta asiaa?
Näin, selkeää on että teko on tunnustettu. Loppu on pelkkää juridiikkaa.Any publicity is good publicity
Ei kyllä ole.
Sehän noissa tämän päivän uutisissa on merkille pantavaa, että edes "nyt puhuu Rytkönen" ei mun mielestä kielletty, että mitään olisi tapahtunut.
"Kyseessä oleva asia ei ole tapahtunut missään edellä mainituista tapahtumista tai muutenkaan urheilutoiminnassa"
Jippo on sitä ikäpolvea, joka ei osaa käyttää näitä nykynuorten kotkotuksia.Jippokin kova käyttämään Snapchattia?
No, tässä tapauksessa kyseessä olevia "laitteita" tais käyttää jo Aatami🤔Jippo on sitä ikäpolvea, joka ei osaa käyttää näitä nykynuorten kotkotuksia.
Mutta onneksi Jipolla on jälkikasvua, joka osaa sivistää, miten Snapchat toimii. 😀
Olen näköjään seurannut asiaa huonosti. Missä JR:n teot on noin tarkkaan kerrottu? Sillä jo varmistettuahan tuon täytyy olla, muuten moraalinvartija toimisi moraalittomasti.Eli kullikuva alaikäiselle on sinun mielestä vähäpätöinen juttu?
Supervuoron valiokaarti, mämmilän lynchmob, taas liikenteessä. 😂Eiköhän anneta niiden päättää, joiden päätettäväksi tällainen asia kuuluu.
17,5 vuotta vanha vai vasta 15,8 vuotta vanha
Tämä on ihan selvä.Tuollahan ei ole mitään merkitystä. Seksuaalinen ahdistelu ei hyväksyttävää minkään ikäistä kohtaan. Se ei vaan ole sitä, eikä se muutu yhtään hyväksyttävämmäksi ahdisteltavan täysi-ikäisyyden myötä.
Laki tekee sen eron, että alaikäiseen kohdistuva ahdistelu ei ole asianomistajarikos, mutta tässä tapauksessahan asia nousi tutkintaan ymmärtääkseni nimenomaan ahdistelun kohteeksi joutuneiden toimesta, joten tutkittu olisi vaikka olisivat olleet täysi-ikäisiä. Lisäksi lain mukaan jos kohteita on useita niin syyttäjällä on syyteoikeus ilman asianomistajan vaadetta, vaikka kohteet olisivatkin täysi-ikäisiä.
Kieltämättä olet, jos et ole asiaa pystynyt päättelemään julkisuudessa esitetyistä asioista. Toki on mahdollista, että kyseessä on ollut pelkkää sanallista viestintää, mutta en usko tähän tapauksen mittasuhteet huomioiden.Olen näköjään seurannut asiaa huonosti. Missä JR:n teot on noin tarkkaan kerrottu? Sillä jo varmistettuahan tuon täytyy olla, muuten moraalinvartija toimisi moraalittomasti.
Oikein on se, että asia tutkitaan ja sanktiot annetaan tutkinnan tulosten mukaan.
BS.Kieltämättä olet, jos et ole asiaa pystynyt päättelemään julkisuudessa esitetyistä asioista. Toki on mahdollista, että kyseessä on ollut pelkkää sanallista viestintää, mutta en usko tähän tapauksen mittasuhteet huomioiden.
Mahdollisuus minun väitteen kumoamiseen on niillä, jotka väittää asiasta enemmän tietävänsä, mutta näitä vasta-argumentteja ei ole vielä esitetty lukuisista pyynnöistä huolimatta.
Ikävää on myös se, että rinnastat minun käytöksen Rytkösen käytökseen moraalioppiin vedoten.
Myönnettävä on, että ajattelin että tjaahans ja painoin asiaa villaisella, että ei se mitään meinaa ihan ok aika hyvät kuvat itse asiassa ei huono.
Ymmärsin kyllä pian että nainenhan oli mieltynyt allekirjoittaneeseen eikä siinä ollut pahaa sanottavaa, vaikka nainen vetikin siihen kohtaan aivan oman soolon. Luonnollistahan tuo.
Mutta nämä nyt ovat tietysti tapauskohtaisia. Vaikka nainen minua ahdistelikin täysin varoittamatta. Olisi ansainnut piiskaa, mokoma sulotar. Ensi kerralla reagoin aggressiivisemmin.
Tällaista off-topic roskaa ei tähän ketjuun kaivata.Mutta nämä nyt ovat tietysti tapauskohtaisia. Vaikka nainen minua ahdistelikin täysin varoittamatta. Olisi ansainnut piiskaa, mokoma sulotar. Ensi kerralla reagoin aggressiivisemmin. ❤️
Juu ei tässä minun puolestani ole mitään epäselvää, enkä ota tähän keskusteluun enempää kantaa.Tässähän on kyse siitä, että koitko tulleeksi ahdistelluksi vai et oletuksella että olit täysi-ikäinen tapahtumahetkellä ja loppuiko ahdistelu siihen, että et regoinut tai siihen että kerroit viestien olevan ei-toivuttuja.
Ei siis pelkästään siitä, että sinuun kohdistunut teko oli seksuaalinen. Ymmärrät varmasti eron kun se ei ole mikään hiuksenhieno.
Asia vilpitön ja selvä, ok.Tällaista off-topic roskaa ei tähän ketjuun kaivata.
1. En puolusta Rytköstä, vaan sitä, että mennään siinä järjestyksessä kuin oikeudenkäytössä kuuluu. Toteen näytetyt rikkomukset pitää rangaista, siitä ei kahta sanaa.Kieltämättä olet, jos et ole asiaa pystynyt päättelemään julkisuudessa esitetyistä asioista. Toki on mahdollista, että kyseessä on ollut pelkkää sanallista viestintää, mutta en usko tähän tapauksen mittasuhteet huomioiden.
Mahdollisuus minun väitteen kumoamiseen on niillä, jotka väittää asiasta enemmän tietävänsä, mutta näitä vasta-argumentteja ei ole vielä esitetty lukuisista pyynnöistä huolimatta.
Ikävää on myös se, että rinnastat minun käytöksen Rytkösen käytökseen moraalioppiin vedoten.