Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2025

Viestejä
22

Jos minä olisin päättämässä, niin Ukko. En oikein itse näe muuta järkevää ratkaisua isossa kuvassa. On ihan ehdottomia ikäluokkansa huippuja. Laittaisin Ukon ykköslukkariksi ja jonkun muun varalle paikkaamaan häntä tarvittaessa eikä päinvastoin.

– Vesa Varonen
 
Viestejä
171
Vieläköhän muuten lie Rytkönen ensi kaudenkin kallein jomalainen vai jokohan tuosta sopimuksesta jotenkin päästäisiin eroon. Jonkun ihan hyvän oikeankin pelimiehen niillä rahoilla saisi, mutta taitaa pysyä rasitteena vielä syksyyn 2025 asti.
 
Viestejä
2,742
Vieläköhän muuten lie Rytkönen ensi kaudenkin kallein jomalainen vai jokohan tuosta sopimuksesta jotenkin päästäisiin eroon. Jonkun ihan hyvän oikeankin pelimiehen niillä rahoilla saisi, mutta taitaa pysyä rasitteena vielä syksyyn 2025 asti.
Mistä tahansa sopimuksesta pääsee eroon, jos osapuolet niin sopivat. Vertaa vaikka Kuosan 2 vuoden sopimuksen purku Tahkon kanssa eka vuoden jälkeen. Rytkönen on ensi kaudella pelikelpoinen.
 
Viestejä
3,919
Mistä tahansa sopimuksesta pääsee eroon, jos osapuolet niin sopivat. Vertaa vaikka Kuosan 2 vuoden sopimuksen purku Tahkon kanssa eka vuoden jälkeen. Rytkönen on ensi kaudella pelikelpoinen.
Ei oo enää koskaan pelikelpoinen. Tarkoitit, että ei ole pelikiellossa?
 
Viestejä
2,742
Ei oo enää koskaan pelikelpoinen. Tarkoitit, että ei ole pelikiellossa?
On tietääkseni harjoitellut hyvin ja ensi kaudella edustuskelpoinen. JoMahan Rytkösen palkan ensi kaudella maksaa, jos mitään siirtoa ei tapahdu. Sopimus JoMan kanssa ensi kauden loppuun asti.
 
Viestejä
3,919
On tietääkseni harjoitellut hyvin ja ensi kaudella edustuskelpoinen. JoMahan Rytkösen palkan ensi kaudella maksaa, jos mitään siirtoa ei tapahdu. Sopimus JoMan kanssa ensi kauden loppuun asti.
Vielä vuoden joutuu tyhjästä maksamaan, mutta onneksi JoMalla on rahhoo.
 
Viestejä
1,383
On tietääkseni harjoitellut hyvin ja ensi kaudella edustuskelpoinen. JoMahan Rytkösen palkan ensi kaudella maksaa, jos mitään siirtoa ei tapahdu. Sopimus JoMan kanssa ensi kauden loppuun asti.
Jos on rikoksen tai laiminlyönnin takia edustuskelvoton ei palkkaa tarvitse maksaa.
 
Viestejä
2,742
Tämä tilanne olisi ollut hyvä nähdä vaikka hyvinkäälle, melkonen sotku olis ollut ja itkuja itketty. Joensuussa ollaan oltu maksujen osalta hiljaa, jos ja kun jotain rytköselle maksellaan
Monosella ja Bromanilla ei ole rahasta pulaa. Ei tarvitse itkeä perään.
 
Viestejä
775
Onko tämä nyt varmaa tietoa, että JoMa maksaa ja on maksanut Rydelle palkkaa? Sopimushan on voitu purkaa yhteisymmärryksessä tai siinä on voinut olla ehtoja tällaisten tilanteiden varalle.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,605
Edellisestä käskystämme on sen verran aikaa (tammikuu), että annamme tällä kertaa nimimerkki @Jippo armoa ja vain varoituksen. Mutta teimme silloin selväksi, että Rytkösen tapauksesta ei nimimerkin tarvitse enää kirjoittaa sanaakaan, mihinkään ketjuun. Arvaamme sen lähtevän muuten jälleen käsistä.
 
Viestejä
115

Jos minä olisin päättämässä, niin Ukko. En oikein itse näe muuta järkevää ratkaisua isossa kuvassa. On ihan ehdottomia ikäluokkansa huippuja. Laittaisin Ukon ykköslukkariksi ja jonkun muun varalle paikkaamaan häntä tarvittaessa eikä päinvastoin.

– Vesa Varonen
Ehdottomasti näin. Nyt vihdoin kun Väliahosta päästiin, niin Ukko lavalle kehittymään.
 
Viestejä
575
Ehdottomasti näin. Nyt vihdoin kun Väliahosta päästiin, niin Ukko lavalle kehittymään.
”Väliahosta päästiin” on ikävästi sanottu. Välläri on ollut hyvä ja kehittynyt Jomassa. Joukkueen vaatimaton menestys ei ole ollut hänestä kiinni ja kyllä Joma jotain menettääkin sympaattisen Villen lähtiessä. Itse olen kiitollinen Villen panoksesta Joman eteen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös