Joman palstalla näyttäisi olevan yksi ( ehkä kaksi ? ) nikki,
jolla omanlaistaan neuroosia Väliahoa kohtaan.
Yksittäistapauksia vain.
jolla omanlaistaan neuroosia Väliahoa kohtaan.
Yksittäistapauksia vain.
HohhoijaaMonosella ja Bromanilla ei ole rahasta pulaa. Ei tarvitse itkeä perään.
Todennäköisesti näin, ja tiedän sen itsekin.Taitaa tämä Varamies tulla pahasti pettymään
Pidän Väliahoa huonona lukkarina jos tavoitellaan oikeasti kärkisijoja. Keskikastin porukassa näyttää hyvälle. Mutta häviää nytkin esimerkiksi Komulaiselle ja Puhtimäelle selvästi.”Väliahosta päästiin” on ikävästi sanottu. Välläri on ollut hyvä ja kehittynyt Jomassa. Joukkueen vaatimaton menestys ei ole ollut hänestä kiinni ja kyllä Joma jotain menettääkin sympaattisen Villen lähtiessä. Itse olen kiitollinen Villen panoksesta Joman eteen.
Ehdottomasti näin. Nyt vihdoin kun Väliahosta päästiin, niin Ukko lavalle kehittymään.
Rätön jatkosopimus julkaistiin kesällä, mutta ei tosiaan muita.Ellen ihan väärässä ole, niin JoMa ei kai ole kesän aikana julkaissut yhtäkään jatkosopimusta, toisin kuin muut joukkueet? Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Juu niinhän se olikin. Kohta niitä varmaan julkaistaan aika tiuhaan tahtiin.Rätön jatkosopimus julkaistiin kesällä, mutta ei tosiaan muita.
Väliahon somessa oli ollut.Nyt on mennyt jotain minulta ohi. Onko jossain ollut virallista ilmoitusta, että Väliaho jättäisi Joman?
Kappas, ihan mennyt ohi.Väliahon somessa oli ollut.
Mikäs tämä somekanava on missä Ville näin kertoo?Väliahon somessa oli ollut.
Kauden jälkeen oli Instagram storyssä "Kiitos Joma❤️🖤"Mikäs tämä somekanava on missä Ville näin kertoo?
Ei muuten ollut, vaan "Kiitos"Kauden jälkeen oli Instagram storyssä "Kiitos Joma❤️🖤"
Onko tuo Instagram story joku sellainen juttu mistä viesti häviää? En ainakaan enää sitä löytänyt, tosin en osaa käyttääkään koko palvelua..Kauden jälkeen oli Instagram storyssä "Kiitos Joma❤️🖤"
Hyvän lukkarin JoMa menettää, ei siinä mitään, mutta tässä vertailussa samaa mieltä. On ollut puhetta Väliahon härskiydestä, mutta kyllä esim. Komulaisen härskiys on kovemmalla tasolla. Se on sellaista viilipyttymäistä ja karismaattisempaa Väliahon ADHD-tyyliseen verrattuna.Todennäköisesti näin, ja tiedän sen itsekin.
Pidän Väliahoa huonona lukkarina jos tavoitellaan oikeasti kärkisijoja. Keskikastin porukassa näyttää hyvälle. Mutta häviää nytkin esimerkiksi Komulaiselle ja Puhtimäelle selvästi.
Olen siis edelleen sitä mieltä että onneksi Väliahosta päästiin, ei mitään käyttöä.