Kiva kun heittäydyit!Kettunen
Tirkkonen
Korhonen
Hämppäläinen
Nokkala
Litmanen
Niemeläinen
Lehi
Välläri
Rättö
Toivola
Purmonen
Kyllä mä tänkin ostaisin !
Mihin tilanteeseen/tilanteisiin laittaisit Purmosen?
Kiva kun heittäydyit!Kettunen
Tirkkonen
Korhonen
Hämppäläinen
Nokkala
Litmanen
Niemeläinen
Lehi
Välläri
Rättö
Toivola
Purmonen
Aina jos ykköspesä on tyhjä ja lyömässä ois Korhonen, Litmanen, Lehi, Välläri tai NokkalaKiva kun heittäydyit!
Kyllä mä tänkin ostaisin !
Mihin tilanteeseen/tilanteisiin laittaisit Purmosen?
Passaa.Aina jos ykköspesä on tyhjä ja lyömässä ois Korhonen, Litmanen, Lehi, Välläri tai Nokkala
Allekirjoitan.Enn oo varamies mut ite lähtisin tällee
Kettunen
Tirkkonen
Korhonen
Hämppäläinen
Nokkala
Litmanen
Niemeläinen
Lehi
Välläri
Rättö
Toivola
Purmonen
Ykköspesälle edetessä ehkä pohje kramppasi tai revähti. Peli loppui siihen.Mitäs Kettuselle kävi?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂Joma pelaa niin kuin haluaisi välttämättä hävitä vai onko tämä Huotarin oveluutta?
Sanoivat myös, että lyöntijärjestystä muutetaan varmasti. Tähän asti se onkin ollut melko vakio 😅VImpelin ruudun selostaja sanoi että Joma parantaa toiselle jaksolle ja se on varma. Nyt oon kyllä eri mieltä tuosta asiasta.. 😅 Todella harmillista Ketun loukki.
Jep. 😅 Ei tässä tosiaan tiedä itkeäkkö vai nauraa mut niinkuin mainitsit, kaikki tunneskaalat tulee tehtaan takuulla käytyä läpi kun Joman taivalta seuraa. Kädet ristiin että viikon päästä on Konsta, Konsta kärki taas iskussa.Sanoivat myös, että lyöntijärjestystä muutetaan varmasti. Tähän asti se onkin ollut melko vakio 😅
Itkettäis tää tilanne, jos ei naurattais. Ei auta kuin toivoa, että Piiro tulee kohta takasin ja Ketun jalka tulee kuntoon ensi viikon (toivottavasti) huilin aikana.
Mutta onpahan saanut tässä Jomaa seuratessa koko tunneskaalan tänä(kin) kesänä.