Mietin kyllä samaa, mutta aika vässykän kuvan antasin, jos vuoden uhoamisen jälkeen perusin sanani.
Ite olen tykännyt Joman imagosta "hyvän mielen joukkueena", jossa on menty enemmän joukkue, kuin yksilö edellä (en liiemmin Puhtimäestäkään perustanut). No nyt ilmeisesti kaivattiin sitä väriä ja räiskyvyyttä, mikä minun mielestä haettiin omahyväsyyden ja turhan räksytyksen kautta. Tuo hankinta ei sovi siihen mielikuvaan, millä minä olen oppinut Jomaa seuraamaan. Hacklin on hyvä esimerkki positiivisesta ja hyvän mielen värikkyydestä ja räiskyvyydestä.
Jos vielä miettii seuran nuorentamis- ja halpuutusprosessia kausien 2019 ja 2020 jälkeen, niin siinäkään valossa en ihan pääse seurajohdon ajatusmaailmaan kiinni näissä hankinnoissa.
Hyväksyä teidän ei tarvitse tätä kantaa, mutta toivottavasti edes yritätte ymmärtää. Kuitenkin: 1509,3:lle kannattajalle tämä hankinta tuo iloa ja toivoa tuleviin kausiin ja vain yhdelle syyn siirtyä Jyväskylän Lohen joukkueeseen, joten aika reilusti plussan puolella teille muille