Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2021

Status
Viestiketju on suljettu.
Jep, saman olen laittanut merkille, kun kotipesässä äijät kaksinkerroin puhaltelemassa, vaikka ei olisi kovin tiukka tilannekaan.
Puhuttekohan te nyt ihan samasta asiasta. Ensimmäinen kirjoittaja viittasi ymmärtääkseni juoksijoiden nopeuteen ja sen ylläpito koko pitkän kauden onkin joskus vaikeaa. Mutta että JoMan pelaajien peruskunto olisi noin kovilla, että ihan kaksinkerroin pitää puhaltaa kolmoselta kotiinjuoksun jälkeen? Eikö siellä ole harjoiteltu ollenkaan vai onko istuttu baaritiskillä koko kesän?

Eilen peliä seuraamassa Kankaanpäässä ja tänään Koskenkorvalla. Harmitti Iiron kohtalo, kum Mikko koko ajan hyppäsi yli 7-9. Toisella jaksolla pääsi jo lyömäänkin, kun Hämäläinen pääsi lyömään ja Iiro meinasi heti lyödä läpi. No toivottavasti tänään Iiro ja loppupää saa vastuuta.

Eilen muuten pelin loputtua vanha veteraani sanoi, että meidän taputus kävi hänen korviinsa. Ilmeisesti Kankaanpäässä siihen ei ole totuttu. Kuuluttaja yritti lyödä henkeä katsojiin, mutta ylen oli aneemista kotiyleisö.

Eilen muuten pelin loputtua vanha veteraani sanoi, että meidän taputus kävi hänen korviinsa. Ilmeisesti Kankaanpäässä siihen ei ole totuttu. Kuuluttaja yritti lyödä henkeä katsojiin, mutta ylen oli aneemista kotiyleisö.

Jalkojen tömistelyn olen itse lopettanut kun pari kertaa on joku vanhempi katsoja sanonut että selkään sattuu kun tärisee, mutta taputtaminen kun alkaa häiritsemään niin sitten on syytä ehkä hommata korvatulpat tai katsoa kotona telkkarista.

kontiola

Tuota, mitä siellä nyt on tapahtunut? Livahdin Manse-kanavalle heti alusta saakka. Wautsiwau mitä peliä!

Nyt oli muistettu sytyttää valot heti pelin alkuun, hyvä näin. Ensimmäinen jakso vaikutti pitkästä aikaa suunnilleen sellaiselta, kuin ennakkoasetelmat huomioiden pitääkin. (y)

Juoksunopeudesta/kotipesän puuskuttamisesta vielä sen verran, että ihan samasta asiasta ainakin itse puhuin. Hidasta se eteneminen on ollut ja lisäksi huomattavan raskasta muutenkin. Liekö tosiaan vedetty kovaa fysiikkatreeniä, jonka jälkimainingeissa palauttelu jäänyt kesken, eikä juoksu kulje odotetusti. Tämä näkynyt ainakin viimeisimmissä 3-4 pelissä osalla pelaajista. Piiro ei näihin kyllä ole lukeutunut, enemmänkin Hurskainen/Tirkkonen/Kettu-akselilla.

LBC

Tuota, mitä siellä nyt on tapahtunut? Livahdin Manse-kanavalle heti alusta saakka.

Samaa ihmetteen minäkin, numerot 3 - 0? mutta niin tein @kontiola minäkin! huippupesis on huippupesistä. Liljahan siellä lahjoitteli, mutta muuten on tiukkaa tekemistä ja varsinkin lyönnit napsuu.

Hienoa kun jotkut pätijät haluavat kertoa oikean kärkipelin tilanteet täällä Joman ketjussa.

Voisiko sensuuri Ylläpito puuttua näihin?

Status
Viestiketju on suljettu.