Hyvä tunne tulee ainakin mulle tästä järjestyksestä! Jonkun logiikan mukaan on ehkä tuhlausta laittaa Littiä kolmoseksi. Toisaalta kuitenkin kärjen palaminen kakkos- ja kolmospesillä on vielä viime aikoina tuonut peleihin eniten tahmaa ja kitkaa (niiden synkkien aikojen jälkeen kun edes kärki ei meinannut päästä kentälle), ja on hieno homma, jos siihen nyt käydään käsiksi parhain asein.
Jos saadaan vahva ja päättäväinen alku peliin, homma kyllä lähtee käyntiin, ja just tähän tehtävään Litti on minusta ihan paras, koska häntä ei hevin järkytetä. Pikkuisen Littiä on ehkä on vaivannut palstalla huomioitu väkinäinen läpärinyrityspakko, mikä saattaa olla seurausta vähän liian toiveikkaan konemaisesta roolituksesta, mutta jos Litin ensisijaisena tehtävänä onkin nyt saada kärki kolmoselle ja kakkoselle, luulisin, että alkaa pelittää. Vuoroparista riippuen väliin voidaan tuikata Kettu, ja jos on luottava meno tai hurmos päällä, Littiä voidaan ihan hyvin käyttää myös kotiutuksiin, just niin kuin
@Koppari jo sanoi.
Kemppi taas on tehnyt just sen mitä pitää ehkä tasalaatuisimmin koko joukkueesta tilanteessa kuin tilanteessa ympäristöstä ja mielialasta riippumatta, ja jotenkin on mulle toisaalta jäänyt tunne, että Tirkkonen puolestaan taas tarvitsee ja kaipaa omia onnistumisiaan siivittämään jokinlaisen roolimallin ja juurevan esikuvan, ja just sellaiseksi Kemppi on verraton. Tirkkonen pystyy itsevarmassa ja leikkisässä moodissa tekemään käsittämättömiä suorituksia, mutta helposti Tirkkoseen myös voi tarttua muiden hätäily ja huolestunut mieliala, mikä iästä ja kokemuksesta johtuen on ainoastaan ihan ymmärrettävää. Siksi Kemppi on minusta ennen Tirkkosta ehdottomasti paras lyöjä.
Muutkin numerot tuntuu jotenkin asettuneen aika kivasti. Jos edeltävät numerot rullaavat, Kuosa saa nyt joko vaihtajan tai kotiuttajan tehtävän, ja myös Väliaho ja Gröhn pääsevät yrittämään matalalla paineella.
Heh, matalapainetta kyllä taitaa olla iltaan luvassa noin muutenkin. Mutta kunhan itse pelistä tulee matalan paineen peli, ei väliä vaikka kastutaan.
Siitä olen kyllä iloinen, että yrityksen ja erehdyksen kautta alkaa näyttää Joman pelaaminen jo ihan toimivalta. Pääasia, että on sellainen olo, että joukkueen potentiaali on käytössä. En minä muuta vaadi! Ja nyt alkaa olla.Tuntuu myös, että Doksakin alkaa pikkuhiljaa tuntea joukkuetta sisältäpäin riittävästi johtaakseen peliä toimivasti! Nyt on myös aika ihanteellinen vaihe kautta alkaa nousta vaikeuksista, ja kyllä ne parhaimmillaan kasvattaa ja hitsaa joukkuetta yhteen, kunhan niihin ei vain jäädä vaan mennään eteenpäin.
@Isompi Jii varmaan ennakoi jo seuraavaa tilaisuutta osoittaa, että olen väärässä, mutta ehkä me silti toivotaan kumpikin, ettei sitä sittenkään tule