No aika krapulaiselta tää peli vaikuttaa.Viinaa vaan jokaukolle. Jos ei sillä solmut aukene, niin ei sitten millään.
No aika krapulaiselta tää peli vaikuttaa.Viinaa vaan jokaukolle. Jos ei sillä solmut aukene, niin ei sitten millään.
Veit sanat suustani @Mehtiläinen!Kyl on hyviä noin Ojanperän kommentit 👍👍👍 (ainoa hyvä asia tässä pelissä)
Tämä juuri. Jokin möykky siellä hiertää ja pahasti. Se pitäisi saada purettua.Joman psyyke ei ole kunnossa.
Vähän samaa kuin tällä huippujenkkivoimistelijalla, joka nyt
luopuu kisoista?
Monitahoinen on nyt tämä ongelmavyyhti minkä kanssa mennään.
Pitääköhän vaihtaa katsomonosaa?Näinköhän tuota saa tauolla käännettyä. Kaikkien aikojen sekoilevinta JoMaa mitä olen nähnyt.
Nämä Mehtiläisen kommentit osuu mulla suoraan johonkin komediahermoon!No aika krapulaiselta tää peli vaikuttaa.
Jotain hupia siis tästäkin 😜Nämä Mehtiläisen kommentit osuu mulla suoraan johonkin komediahermoon!
Tämä on sittenkin yllättävän hauskaa ja viihdyttävää.
Kiitos Vallo-Peikko, ja ihailevat faniterveiset Imatralle!Olen lukenut keskusteluanne koko kauden ja nähnyt otteita JoMan peleistä, mutta nyt ekan jakson nähtyäni ei voi sanoa kuin, että mitä ihmettä. Vilpittömästi tunnen tuskanne siellä Pohjois-Karjalassa. Ei se vaikka lempijoukkue häviäisi kaikki ottelunsa, mutta että noin halutonta peliä.. Se tekee pahaa.
Tsempit tuskaanne!
Tämä on tosi huono vitsi multa, mutta kävi mielessä jo aiemmin, että JoMalle koronakaranteeni olisi ollut hyödyllinen, ettei pistekeskiarvo olisi laskenut/laskisi enää enempää.Jomalle ” sairauslomaa” loppukaudeksi,
ensi keväänä seuraava yritys. 😔