Hyvinkään Tahko voi pelata vielä jopa lopputurnauksessa, mutta tarvitsee paljon apua KPL:ltä.Hyvinkään Tahkolle voi antaa hallikauden tylsimmän joukkueen palkinnon jo nyt.
Eikös KeKi ansaitse tämän tittelin tällä hetkellä selvähkösti. KeKin otteluissa juoksuja on nähty hyvin vähän eikä voittojakaan ole herunut.Hyvinkään Tahkolle voi antaa hallikauden tylsimmän joukkueen palkinnon jo nyt.
Mikään ei ole pelinjohdossa muuttunut.... Jos Österlund on antamassa taka-apuja lyöjälle niin voi karmaistus... Ei vaan pysty,ei pystynyt Joensuussa eikä näköjään Hyvinkäällä!! 20 3+tilannetta kahteen peliin ja vastassa mm Hamina niin ei oikein sytytä .
Teoriassa varmaan suomen parhaita ja kommentaattorinakin. Ei oo kyllä käytäntöön osannut viedä asioita reiluun viiteen vuoteen, jos koskaan.Onko Östelund niin onneton kuin Moukku kirjoittaa?
Näin pelit ja olen samaa mieltä,mutta syytä en pysty sanomaan.Ikosen sisäpeli kahdessa viimeisessä pelissä on ollut vaisua. Näkikö kukaan pelejä ja osaisi kertoa mikä on syynä?
Kontio sai eilen 2vuorossa Nikkasen pommin kämmeneen ja ei pystynyt sen jälkeen kunnolla lyömään.Ikonen pelasi numerolla 4. Tahkon kärjen peli ikosen edessä oli tänä viikonloppuna huonoa. (Torppa 43-44% KL ja Atte Kontio eilen 17%KL) Ei se muuta syytä tarvitse. Ei Allu etenijäksikään voi lähteä.
Näin on.Alajärven voitto Mansesta takasi tämän että 2-0 voitto Vimpelistä riittäisi.Manse on hyvin todennäköisesti ulkona lopputurnauksesta.Olisitteko uskoneet, mutta nyt Tahko pääsee lopputurnaukseen voittamalla Vimpelin 2-0?
Kaiken tämän jälkeen se olisi varmasti lähes lottovoitto Hyvinkäällä? (=lue neljä plus lisänumero)
Totta on että tarvitaan muidenkin onnistumisia ja Allu on jo pitkään ollut yksi suosikeistani,mutta olen kyllä katsonut että Allun kaksi viimeistä peliä ei ole kulkenut kovin hyvin,eikä ole tullut kovin hyviä osumisia risuun.Näitähän sattuu itse kullekin,ei kukaan voi olla aina parhaimmillaan.Uskon kyllä että Allu parantaa peliään ja tärkeintähän olisi että kesällä kulkee.Oli tietysti valitettava juttu, mutta kysyjä-Sossun kysymys oli ihan nykypesäpallon perusjuttuja 101. Koviksi lyöjiksi roolitetut pelaajat laitetaan numeroille 4-5, ja jos siinä edessä ei tapahdu oikeita asioita, niin silloin nämä pääsevät lyömään, kun taululla on jo palo tai pari, tai paremmassa tapauksessa kopitettu tyhjäksi, sen sijaan, että olisi ihannetilanne, eli ajolähtö, takapesätilanne, tai vähintäänkin ykkös-kolmonen. Samasta syystä kuin Ikonen jäi huonoon tilastoon, Patova jäi valtaosin lauantaina välistä numerolla viisi.
Kuinka paljon tämä on Ikosen saamattomuutta ja kuinka paljon ihan kaikkien muiden kuin Ikosen?
Kyllä se Ikosen lyönnin hiipuminen alkoi viime kaudella erinomaisen alkukauden jälkeen. Taisi olla juhannustauon (jos se nyt tauko oli) jälkeen. Oliko sitten lyönnin katoamista vai että ulkokentät alkoivat oppia niitä lukemaan?Totta on että tarvitaan muidenkin onnistumisia ja Allu on jo pitkään ollut yksi suosikeistani,mutta olen kyllä katsonut että Allun kaksi viimeistä peliä ei ole kulkenut kovin hyvin,eikä ole tullut kovin hyviä osumisia risuun.Näitähän sattuu itse kullekin,ei kukaan voi olla aina parhaimmillaan.Uskon kyllä että Allu parantaa peliään ja tärkeintähän olisi että kesällä kulkee.
Oliko sitten lyönnin katoamista vai että ulkokentät alkoivat oppia niitä lukemaan
Tuotapa en osaa sanoa, kun en ennen Tahko-kausia ole erityisen tarkkaan hänen lyöntejään nähnyt/seurannut. Vaan ymmärtääkseni viime kauden alku oli hänellä erityisen hyvä (aiempiinkin kausiin nähden?), joten voisihan se ainakin teoriassa olla niinkin, että juuri siksi niitä olisi alettu ”opiskelemaan”.Onko Ikonen vaihtanut lyöntitapojaan vai mitä erityistä oppimista on vuodesta 2018 pääsääntöisesti nelosena ja vitosena pelanneessa lyöjässä?