Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2025

Sulla on nyt kyllä aikamoinen laskuvirhe näiden lohkojen kovuudessa. Kyllähän tuo toinen lohko kokonaisuudessaan on selvästi kovempi. Viime kauden puolivälieräjoukkueita on siinä viisi. Tahkon lohkossa 3. Ja vaikka otettaisiin vertailuun se kuusi parasta, niin silloin voimasuhteet taitaa olla 3-3 ??? Vai miten?
Mielipiteitä..Ilmeisesti lasket Kempeleen Tahkon edelle,minä en.Mutta jos sarjan neljä suurinta mitaliehdokasta on Manse,Vimpeli,Sotkamo,Kouvola niin kolme noista pelaa Tahkon lohkossa mikä mielestäni tekee siitä kovemman lohkon.

Mielipiteitä..Ilmeisesti lasket Kempeleen Tahkon edelle,minä en.Mutta jos sarjan neljä suurinta mitaliehdokasta on Manse,Vimpeli,Sotkamo,Kouvola niin kolme noista pelaa Tahkon lohkossa mikä mielestäni tekee siitä kovemman lohkon.
Niin, Kempele oli viime kaudella välierissä, Tahko ei pudotuspeleissä.
Ei siinä sen kummempaa mielipidettä tarvita.
Se on totuus, että viime kauden neljästä huonoimmasta on Tahkon lohkossa kolme. Toisessa vain yksi.

Niin, Kempele oli viime kaudella välierissä, Tahko ei pudotuspeleissä.
Ei siinä sen kummempaa mielipidettä tarvita.
Se on totuus, että viime kauden neljästä huonoimmasta on Tahkon lohkossa kolme. Toisessa vain yksi.
Ja mitä hyötyä lohkojen keskinäisestä vertailusta on, jonka tuloksena on kuitenkin subjektiivinen mielipide? Antakaa olla jo.
Kahden joukkoon pitää päästä, oli missä vaan.
Syy lohkojakoon on kuitenkin maantieteellinen, ja kaikki sen tietää.

Ja mitä hyötyä lohkojen keskinäisestä vertailusta on, jonka tuloksena on kuitenkin subjektiivinen mielipide? Antakaa olla jo.
Kahden joukkoon pitää päästä, oli missä vaan.
Syy lohkojakoon on kuitenkin maantieteellinen, ja kaikki sen tietää.
No, itse asiassa EI ole maantieteellinen.
Vaan perustuu viime kauden järjestykseen kärkipään osalta.
Maantieteellisesti Vimpeli olis eri lohkossa?🙈

Olet väärässä. Lohkojako on täysin selvästi ”pohjoinen&itä” (A) ja ”etelä&länsi” (B). Joukkueet ovet 100% samoissa lohkoissa kuin edeltävällä kaudella, joten ”viime kauden järjestyksellä kärkipään osalta” ei ole asian kanssa mitään tekemistä. 👋

Kyllä se taitaa olla maantieteen ja nimenomaan pelikelpoisten hallien maantieteen mukaan jaettu. Lohkojakokin on tismalleen sama kuin edeltävänä vuonna vaikka kärkipää on jakautunut eri tavalla. Jymy ja KeKi olivat kaudella 2023 ensimmäinen ja kolmas kun taas kaudella 2024 ensimmäinen ja neljäs. Silti ovat olleet samassa lohkossa molemmissa talvisupereissa.

Kyllä se taitaa olla maantieteen ja nimenomaan pelikelpoisten hallien maantieteen mukaan jaettu. Lohkojakokin on tismalleen sama kuin edeltävänä vuonna vaikka kärkipää on jakautunut eri tavalla. Jymy ja KeKi olivat kaudella 2023 ensimmäinen ja kolmas kun taas kaudella 2024 ensimmäinen ja neljäs. Silti ovat olleet samassa lohkossa molemmissa talvisupereissa.

No jaa. Käyttökelpoisia halleja olisivat kyös ainakin Imatra ja Kuopio jotka molemmat olisivat HP:lle ja Koplalle reilusti lähempänä kuin Seinäjoki.

HP ja Kopla pelaavat Seinäjoella - etäisyys kahta puolta 400 km- kumpikin kaksi ottelua ja kumpikaan ei pelaa Joensuussa - vähän reilu 300 km - ja kukaan ei pelaa Imatralla joka olisi lähin pelikelpoinen halli IPV:lle, Koplalle (120 km) ja HP:lle (120 km).

HP kohtaa Mansen Seinäjoella ensi lauantaina ja heti seuraavana päivänä Tahkon Tampereella…

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.