Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2024

LBC

Etusivun juttuhan on aivan oikein
Juttu oli varmaan oikein.
Ajattelin tuota kuvaa. Vai onko katsomo ollut vielä viime metreille keskeneräinen, jolloin kuvaa ei ole päässyt päivittämään? Olisin ehkä laittanut rakenteillakin olevan mieluummin.

Toivottavasti tilaa on. Tai no, toivottavasti kauden mittaan tuleekin ahdasta.

Juttu oli varmaan oikein.
Ajattelin tuota kuvaa. Vai onko katsomo ollut vielä viime metreille keskeneräinen, jolloin kuvaa ei ole päässyt päivittämään? Olisin ehkä laittanut rakenteillakin olevan mieluummin.
Hah. En edes kiinnittänyt tuohon huomiota.

Joo, katsomo on siis ollut pääpiirteissään valmis vasta pari viikkoa, ja uusien kioskien paikalleen laittoa ja kaikkea muuta viimeistelyä on varmaan tehty vielä tällä viikollakin. Näillä infrasäädöillä tuppaa menemään edelliseen iltaan, jos seuraavana päivänä pitää pelata. Niin se vaan menee, olen ollut sen verran rakentamassa itsekin.

Tuolta se näytti pari viikkoa sitten.

1715718060954.jpg

• Tykkää
Reaktiot: LBC
Huomenna se alkaa! Viime kerralla Janne Mäkelä vei Tahkoa kuin litranmittaa. Kyllä sama herra varmasti antaa taas tulitusta Nurmiolle ja Raesmaalle. Ei tule olemaan helppo ilta meidän koppareille. Mutta uskon joukkueen olevan valmiina!

Varmaan juoksut tiukassa.puolin ja toisinkin
Toisaalta lyöntikeli. Itse veikkaan, että vähintään yksi kunnon läpilyönti nähdään. Toivottavasti Tahkon toimesta 😊

Vimpeli pelannut tiukat pelit JoMaa (1-0 voitto, juoksut 7-5) ja KeKiä (2-0 tappio, juoksut 4-1) ja toivottavasti tiukka peli tänäänkin luvassa. Tahkon ekan ottelun ulkopelillä Vimpelin pitäisi olla voitettavissa (varsinkin kun Kuosa toivottavasti tänään kokoonpanossa), mutta lyöntipelin pitää petraantua. Mutta kaikkinensa pitäisi olla täysin voitettavissa oleva matsi, jossa on taatusti maineikkaan vastustajan, kelin, kauden avauksen ja uudistetun stadion avajaisten ansiosta erinomainen tunnelma ja katsomot pullollaan 😊

Viimeksi Tahko on voittanut Vimpelin heinäkuussa 2021, jonka jälkeen viimeiset viisi kohtaamista on hävitty (haaviin jäänyt yksi piste ja luultavasti useampi jokipallo), joten olisihan se jo aikakin taas vaihteeksi napata Vimpelin päänahka.🤞

Kuosa edelleen poissa, mikä harmillista, mutta viimeksikin ilman Iiroakin oli vahva ulkopeli, joten ei mikään kriisi. Muuten taitaa olla sama lyöntijärjestys ja kokoonpano kuin Alajärvellä, mutta Havukainen jokeriksi Kalmarin tilalle. Varmastikin ihan fiksu veto, kun Havukainen taitaapi olla vahvempi etenijäjokeriksi.

IMG_6635.jpeg

Oletteko nähneet entisiä Tahko pelaajia otteluissa? Itse olen nähnyt ainakin Simo Eerikäisen ja kerran jutellutkin hänen kanssaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.