Vaikea kuvitella, että mikä joukkue ei ottaisi Patrik Vartamaa joukkueeseen, jos tämä olisi saatavilla. Jossain määrin olen kuitenkin sinun kanssa samaa mieltä; Pädin pitää pystyä olemaan parempi pelaaja pudotuspeleissä, kun mitä hän on kahtena viime kautena ollut ja matkaa on vielä paljon "Tuomas Jussilan"-tasolle. Viime kausi Vartamalla tosin oli hyvin rikkonainen ja ei sinänsä ollut yllättävää, että rikkonaisen talvikauden ja umpisuolen leikkauksen jälkeen Pädi ei ollut parhaimmillaan Mansea vastaan.
Nikkasella on valitettavasti edelleen haasteita jalkojen kanssa, mutta hän on eliittitason koppari kunnossa ollessaan ja sisäpelissä viime kesä oli lupauksia herättävä. Jos mun pitäisi valita Nikkasen ja Sasu Toikan välillä jokerina niin ottaisin kyllä ensimmäisen joka kerta. Raesmaasta olen samaa mieltä ja Riku Niemi oli Tahkolta ihan turha hankinta.
Tahko on tehnyt hyviä hankintoja ensi kaudelle: Kuosa, Kontio ja Toikka. Kaksi ensimmäistä ainakin ovat selkeitä vahvistuksia ja tekevät Tahkosta paremman joukkueen. Lyöntipuolella Valentin Ikonen, Santtu Patova ja myös Toikka pystyvät kyllä lyömään riittävästi juoksuja, joten minä en näe kotiuttamisessa ongelmaa, jos Juha Niemi jatkaa tasollaan. Pokela on myös teoriassa parempi pelinjohtaja, kun Bragge oli, joten en mä sanoisi Koren lähdön merkittävästi heikentäneen Tahkoa.