Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2023

Huusko pelasi Tahkossa jo, jos olisi toinen PJ.
Bragge ei halua antaa KT:lle peliaikaa, heidän henkilökemiat ei toimi, ei ole toiminut.

Rami lopetti talvella Huuskon ”kiusaamisen” kun johto siihen puuttui, Riku ei ja lopputuloksen me tiedämme.

Ei vaan poista sitä seikkaa, ettei KT kuulu Ramin luottopelaajiin, ja peliaikaa ei siksi ole luvassa.

Eteenpäin.

Kuka sulle tämmöisiä on kertonut? Kummalliselta kuulostaa. Kyllä ihmisen pitäisi juttujensa lähteet kertoa. Eihän tähän kertomukseen voi luottaa kun mitään lähdettä ei kerrota eikä kukaan vahvista asiaa.

Ei rami päätä huuskon pelaamista.jos on pelikunnossa varmasti pelaa
Onko Rami siis pelkkä viuhkateline, jos Hyvinkäällä pelinjohtaja ei päätä peluutusta ja johda peliä?

Kyllä johto päättää.jos huippu pelaaja sivussa ja rämmitään sen takia.tahko maksaa ramin palkan
Niin uskomattomalta kuin se kuulostaa, niin juurikin näin. Jos joukkueen ykköstähtiin lukeutuva pelaaja istuu poppareilla, jollain Braggen tasoisella pelinjohtajalla on kaksi vaihtoehtoa: 1) laittaa Huusko kentälle 2) vetää omat johtopäätökset ja suksia suolle. Rami on Tahkolle tietoinen siirtymäajan pj ja kohtelu takuuvarmasti sen mukaista, ei hänen annettaisi tuhota kaikkea Ukin ja AYS:n rakentamaa hyvää. Tämä siis ottamatta kantaa siihen mikä tilanne organisaatiossa yleisesti on.

Ja mitä tulee tuohon aiempaan kommenttiin negatiivisuudesta, tunnustan kommentoineeni negatiivisesti. Olen jo aiemmin sanonut, että vaikka symppaan Tahkoa, kirjoitan asioista kaunistelematta. Paska on paskaa, positiivinen on positiivista - ja sen mukaan kommentoidaan mikä kulloinkin on tilanne. Preseasonilla on/oli oleellista näkyvyys, sitä ei ollut -> kritiikki. Parissa ensimmäisessä Suomessa pelatussa pelissä pelillinen anti oli laihaa -> kritiikki.

Onhan se nyt erikoista, että maksavana katsojana ei saisi sanoa ääneen. Saati että keskustelupalstalla määriteltäisiin mistä saa puhua. Yhtälailla minä voisin sanoa, että minun kanssa eri mieltä olevat voivat olla vain hiljaa. Jokaiselle viestille on varmasti omat kannattajansa ja vastustajansa, mutta jokainen viesti on yhtä arvokas. Täälläkin on kuitenkin "firman" puolesta moderointi, eikö sen voisi jättää heille, eikä itse määritellä mistä on hyväksyttävää kommentoida ja mistä ei?

Kyllä johto päättää.jos huippu pelaaja sivussa ja rämmitään sen takia.tahko maksaa ramin palkan
No tämähän selittää sen, miksi Tahkossa muutkin asiat ovat pielessä, jos hallitus päättää peluutuksesta. Jokainen tietää, että näin ei homma voi toimia. Itse en pelinjohtajanakaan ikinä hyväksyisi kenenkään puuttumista kokoonpanoon ja peluutukseen.

Onhan se nyt Janskinkin paljon mukavampi kaataa Tahkon omatkin murheet Mansen laariin 🤔🧸
Muistaakseni en ole tällä(kään) palstalla kovin montaa jos yhtään kommenttia antanut liittyen Mansen viime kuukausien käänteisiin. Että tässä haukutaan nyt kyllä ihan väärää puuta. Sen lisäksi, ettei aihe kuulu tähän ketjuun lainkaan.

Muistaakseni en ole tällä(kään) palstalla kovin montaa jos yhtään kommenttia antanut liittyen Mansen viime kuukausien käänteisiin. Että tässä haukutaan nyt kyllä ihan väärää puuta. Sen lisäksi, ettei aihe kuulu tähän ketjuun lainkaan.

Ei toki kuulukaan, mutta ihanan lyhyt sun muisti kyllä on. Liittyen Mansekommentteihisi?

Kieltämättä ulkopuolisen silmin ihan mielenkiintoista olisi tietää jossain vaiheessa taustat näille Huuskoon liittyville kuvioille, mutta lienee seuran asia tiedottaa aikanaan. Pisimpään ylimmällä tasolla yhtäjaksoisesti tahkonnut seura.

Harmi toki, että nykyisen pesispääkaupungin fanit kokevat joutuneensa uhreiksi tälläkin palstalla.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Mansen asiat kuuluvat Mansen ketjuun (tai Kohos-keissin ketjuun), tässä ketjussa Tahkon asiat. Meta-keskustelut voi jättää kokonaan väliin taas.

No tämähän selittää sen, miksi Tahkossa muutkin asiat ovat pielessä, jos hallitus päättää peluutuksesta. Jokainen tietää, että näin ei homma voi toimia. Itse en pelinjohtajanakaan ikinä hyväksyisi kenenkään puuttumista kokoonpanoon ja peluutukseen.
Eihän tässä ole päätä ei häntää jos johto päättää että K-T on sivussa. Eli ensin potkitaan 2. PJ pois ja sen jälkeen ei peluuteta pelaajaa jonka vuoksi tämä 2.pj potkittiin pois. Mikä logiikka??????

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.