Kyllä johto päättää.jos huippu pelaaja sivussa ja rämmitään sen takia.tahko maksaa ramin palkan
Niin uskomattomalta kuin se kuulostaa, niin juurikin näin. Jos joukkueen ykköstähtiin lukeutuva pelaaja istuu poppareilla, jollain Braggen tasoisella pelinjohtajalla on kaksi vaihtoehtoa: 1) laittaa Huusko kentälle 2) vetää omat johtopäätökset ja suksia suolle. Rami on Tahkolle tietoinen siirtymäajan pj ja kohtelu takuuvarmasti sen mukaista, ei hänen annettaisi tuhota kaikkea Ukin ja AYS:n rakentamaa hyvää. Tämä siis ottamatta kantaa siihen mikä tilanne organisaatiossa yleisesti on.
Ja mitä tulee tuohon aiempaan kommenttiin negatiivisuudesta, tunnustan kommentoineeni negatiivisesti. Olen jo aiemmin sanonut, että vaikka symppaan Tahkoa, kirjoitan asioista kaunistelematta. Paska on paskaa, positiivinen on positiivista - ja sen mukaan kommentoidaan mikä kulloinkin on tilanne. Preseasonilla on/oli oleellista näkyvyys, sitä ei ollut -> kritiikki. Parissa ensimmäisessä Suomessa pelatussa pelissä pelillinen anti oli laihaa -> kritiikki.
Onhan se nyt erikoista, että maksavana katsojana ei saisi sanoa ääneen. Saati että keskustelupalstalla määriteltäisiin mistä saa puhua. Yhtälailla minä voisin sanoa, että minun kanssa eri mieltä olevat voivat olla vain hiljaa. Jokaiselle viestille on varmasti omat kannattajansa ja vastustajansa, mutta jokainen viesti on yhtä arvokas. Täälläkin on kuitenkin "firman" puolesta moderointi, eikö sen voisi jättää heille, eikä itse määritellä mistä on hyväksyttävää kommentoida ja mistä ei?