Fanitavaroista sen verran, että vuodesta toiseen ihmettelen (ja olen saattanut ihmetellä täälläkin), että käytännössä kaikkien asusteiden yms pohjaväri on musta, kun Tahko niin sillä keltaisella ylpeilee. Ihan äkkiä niistä tavaroista ei erota, että onko nää nyt Koplan.
Ymmärrän, että koska keltaisessa näkyy lika ja se on muutenkin erottuva, isolle osalle kansasta se ei siksi käy kaupaksi, eikä noita kannata sen takia keltaisena tehdä. Mutta mulle se on juuri päinvastoin. Muu väri kuin keltainen ei kiinnosta. "Keltainen sydän -tuotteet" muistuttavat kolesterolista ja margariinista enemmän kuin pesiksestä. Lippikset taitavat olla lähinnä Tahkon oikeaa väritystä, niissäkin eniten "Tahkon ruskeaa".
Kattamisesta olen mielipiteeni sanonutkin. Itse en halua seurata peliä "sisältä" kuin korkeintaan rankkasateella ja sitä pääsen keltaiseen telttaan karkuun. Vaatteet sään mukaan. Ymmärrän toki, jos isot massat kaipaavat, mutta mistä ne rahat, ja lisäisikö se oikeasti yleisömäärää, se on pelkkää spekulointia.
Teltassa alkaa sade painaa kattoa pussille ja taitaa siinä jo pari reikääkin olla. Uudesta teltasta on ollut puhetta pitkään.
Virvoituskioskeja voisi toki olla toinenkin, mutta en ole ihan varma, mitä lainsäädäntö nykyään sanoo anniskelupisteistä. Kovin paljoa tuota k18-aluetta ei ole mahdollista laajentaa niin, että virvokkeita juodessa näkisi peliä samalla.